|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Owww wat een gave line-up Zal ik dolgraag heen willen!!! Helaas denk ik dat ik dit toch maar voorbij moet laten gaan. Is best een eind uit de buurt. En de volgende dag ook al naar Sodom metal. Maar hier ga ik gegarandeerd heel veel spijt van krijgen www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Heeel waarschijnlijk aanwezig Weer eens wat ZM'ers ontmoeten lijkt me zo |
|
Wel jammer dat Toxic Holocaust al vroeg speelt. |
|
yep, had het ook graag anders gezien. Maar toch |
|
Inderdaad jammer. Ben vooral benieuwd naar Skeletonwitch en Toxic Holocaust, Heretic heb ik al eens eerder live gezien, ook gaaf |
|
Gaat een mooi avondje worden. Nu al gruwelijk veel zin in. |
|
Heuj Angelo, gezellig man, lang geleden |
|
Ja, idd al een tijdje geleden. We moeten zeker ff bijpraten onder het genot van een paar goudgele rakkers. |
|
Aanwezig |
|
quote: |
|
quote: Ik ook. Wel op tijd zijn, hè? Misschien krijgen we dan nog wat mee van 1-2 tsssssk ffft fttttt zse [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 25-11-2009 23:53] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: tsssu 1 2, ja tsssuh |
|
Ik heb er zin in! |
|
+1 |
|
|
|
Aanwezig |
|
Zin in! |
|
oke, nieuw en definitief tijdschema; 19.30 open 20.00 - 20.20 Heretic 20.30 -21.15 Skeletonwitch 21.30 - 22.15 Toxic Holocaust 22.30 - 23.30 Goatwhore |
|
Beter |
|
WAUW... Heretic wel 20 minuten jemig |
|
zo, dat was leuk feestje, Toxic toch wel duidelijk band van de avond. |
|
Idd erg gezellig, leuke mensen gesproken en gezellig bier gedronken. Heretic-gemist Skeletonwitch-positief verrast maar toch behoorlijk ruk Toxic Holocaust-erg gaaf Goatwhore-band van de avond, superruig www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Goatwhore was zeker niet slecht en erg ruig idd, maar vond ze niet echt bij de andere bands passen. Gama Bomb, Bonded By Blood of Warbringer had beter gepast imo. |
|
Heretic was leuk, maar ze speelden niet de leukste nummers (in het voorprogramma van Mayhem speelden ze toch meer leuke nummers). Skeletonwitch was een heel erg aangename verrassing, erg vermaakt, zeker toch eens wat meer muziek van ze checken. Toxic Holocaust was de band van de avond voor mij. Goatwhore trok ik ook verrassend goed. Onder de blauwe plekken van het vele stagediven, maar het was het waard. Geslaagd avondje, erg gezellig |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |