|
Auteur: |
|
|
eindelijk heb ik een aantal nrs van deze gasten gehoord! het logo spreekt boekdelen |
|
vast geen paling rock. nieuwe band? Oud Vuil. |
|
nee ze zijn niet nieuw, ik had ze per ongeluk gespot op de site van Neodawn http://neodawn.de NECROPLASMA from Sweden was formed in the end of 1996 a.y.p.s., by Deathslaughter (drums) and Priestor Af Hellgoat (guitar and vocals). The horde was later joined by Spinegrinder (bass). In 1997 Spinegrinder disappeared into the darkness. The first demo, entitled "The Cold Of The Uncaring Moon", wasn't recorded until the spring of 1999, mainly because of troubles with rehearsal places. In the summer of 2000, after once again standing without a rehearsal place, Priestor by coincidence met Spinegrinder who had come back from his trip into the dark. Back in this line- up they got a new rehearsal place and started to create new material. "Black Funeral Horns", their second demo, was recorded in December the same year and consisted of 6 devastating Black Metal torments (including a VENOM cover- song) + intro and outro. In October (30.10.2001) NEODAWN PRODUCTIONS has re-released "Black Funeral Horns" and "The Cold Of The Uncaring Moon"! The original tapes were stricly limited to only a few copies and have been spread not that much. Check the releases- page for more infos! Now "Black Funeral Horns" is already totally sold out! dat was alles wat ik kon vinden... true of wat |
|
goddeloos zeg, een kruis in je kruis. als dat niet naast erg evil ook erg pijnlijk aanvoeld? Oud Vuil. |
|
Zoals gewoonlijk weer effe wat reclame. Er is een recensie te vinden op Vampire Magazine over Necroplasma. Lekkere black metal trouwens.... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: wedden dat ie z'n kleren bij de H&M heb gekocht! en dat mama z'n witte brood (zonder korst natuurlijk) met pindakaas voor hem smeer! |
|
fucking vette band! |
|
Ik heb er een paar demo's van, echt heel erg goed! Ze worden ook als één van de betere nieuwe blackmetal bands aangeschreven! Zeker wat demo's luisteren als je het tof vind! |
|
Iemand de Necoplasma/Darkness split (Pure Necrodarkness) al eens beluisterd? Ik heb 'm al een tijdje in huis liggen, maar vandaag pas goed geluisterd. Vooral het Darkness (Italië) gedeelte is erg goed. Necroplasma kenmerkt zich hier weer met tempo wisselingen --> |
|
vind de darkness helft echter wel iets minder dan de necroplasma helft Je moeder. |
|
Ik heb nog een 3-wave split cdr (glory of the ancient gods) van necroplasma, samen met armageddon en epuration satanique, thuisliggen. Wie hier interesse in heeft mag hem hebben. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
yes hier Je moeder. |
|
quote: Ok. Meel me je adres maar door e-mail: nucleardestruction@hotmail.kom ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
kanker, te laat. |
|
hehe Je moeder. |
|
slet. ga je naar Bestial Mockery? |
|
jep, alleen waarschijnlijk hengelo, jij zeker baroeg? Je moeder. |
|
juist. Nou, dan zie ik je daar niet! |
|
moet je me maar een andere keer in elkaar slaan voor die cd hehe Je moeder. |