|
Auteur: |
|
|
gezien en afgekeurd en het was alsof de PA mensen zijn set als line-check gebruikten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Het album van Kotipelto is zeker goed. Ik heb em al een paar maadjes in mijn bezit. Stukken beter dan het, met veel meer ophef gereleasde solo schijfje van dhr Tolkki.. hoewel die ook niet verkeerd is. Lost in my world their minds created, a death unbarable to live by |
|
Kotipelto was voor mij echt een verassing op wacken, en ondanks het slechte geluid (wat onderandere door de stormwaarschuwing kwam en het feit dat er dus van alles verschoven moest worden enzo) zat het echt goed in elkaar, heb het album nog niet gehoord, maar ik verwacht dat dat niet lang meer zal duren. |
|
'k Hou echt enorm van Stratovarius... Kotipelto vind 'k ok, zeker nie meer , mor die Tolkki solo (die 2de solo cd dus) vind ik echt om te huilen |
|
quote: Aargh ja, Tolkki's solo cd was/is echt bedroevend slecht Het valt me trouwens tegen dat er zo weinig Stratovarius fans zijn op ZM Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Mensen hebben smaak hier |
|
Ahum, ik zal die opmerking maar negeren Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Waarom? |
|
Kotipelto is wel goed ja! Op Wacken heb ik wel gekeken, hij deed het erg leuk allemaal. De band heb ik verder niet echt op gelet, want die deden niet echt zo veel behalve spelen..... wat bij Bruce Dickinson wel anders is.. Kotipelto was wel geslaagd op Wacken, de cd is ook erg goed te doen, ik heb hem enkel op mp3 en niet origineel ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Omdat Stratovarius wel degelijk goed is.. Dat heeft niks met smaak te maken Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Natuurlijk wel. |
|
Dan wel... Mijn mening: Stratovarius is wel goed, kotipelto: nog beter! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
MIJN mening: het zuigt apenballen |
|
Wat jij wilt... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Daar wist ik nix van. Die moet je snel eens laten horen dan. Ik baal wel dat ik het op Wacken gemist heb. bla...bla...bla... |
Index / Muziek algemeen |