![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt uitermate nuttig en dus is een ![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
hahaha zo'n enorme +1!!1 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
//\\o//\\ //\\o//\\ //\\o//\\//\\o//\\//\\o//\\//\\o//\\//\\o//\\//\\o//\\//\\o//\\//\\o//\\ Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: +666 ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() Vul je eigen gat. ![]() |
|
Ik begrijp dat het niet zo boeiend is, maar het kan wel een grote impact op de site hebben met betrekking tot invoervelden, zoals de registratie, in- en uitloggen, profielpagina, forumpostings ect.... ![]() |
|
Niemand zegt volgens mij dat het niet boeiend is, we begrijpen alleen niet waar je het over hebt. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Volgens mij bedoelt hij dat leestekends als / en \ en zo voortaan niet meer de opmaak van je hele post verneuken of het forum op hol doen slaan, maar ik ben geen programmeur ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote:Dat komt aardig in de buurt ja! (alleen de backslash dan in dit geval) ![]() |
|
quote: Ach ja, vroeger was ik account manager in de ICT en hoe vaak het bij grote projecten wel niet neerkwam op "vertalen" van klant naar programmeur en vice-versa ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote:Dat soort mensen zijn goud waard. Ik heb er zelf het geduld niet voor maar dat wist je al ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-09-2009 16:37] ![]() |
|
Oh ja, weer een update. Je kan nu ook gebruik maken van de google search bij het zoek gedeelte van het forum. Helaas geven de resultaten overal nu dezelfde titel weer omdat vroeger alle forum pagina's gewoon dezelfde titel in de header hadden. Hopelijk is dat over een paar maanden beter als Google de tijd heeft gehad de pagina's opnieuw te indexeren. ![]() |
|
nice, is de zoekfunctie daarom even zoek? Vul je eigen gat. ![]() |
|
Nog steeds zoek! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Doet het weer. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |