|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
iemand tips voor kleine spreakers (niet draadloos - is via versterker)? liefst 3wegs/actief - of het moet zijn dat daar tegenwoordig nog betere dingen voor bestaan [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-07-2018 20:50] signature |
|
Sonos? When your people matter, menstrual health matters |
|
dat ziet er niet slecht uit. mischien toch best niet draadloos, want via versterker (en dan moet je nog een apparaat extra kopen) signature |
|
Sonos is goed spul, JBL heeft ook goede draadloze speakers. Gewoon zo'n draadloze bluetooth of wifi speaker halen, ben je ook van het gedoe met versterkers af. Telefoon verbinden met die speaker, spotify aan en gaan. Voor een fasoenlijke versterker binnen zou ik gewoon altijd goede speakers met kabel er aan hangen. |
|
ja ik ga met kabel werken. Sonos ziet er echt goed uit straks es gaan luisteren, ben benieuwd naar de diepe basssen en de range signature |
|
Kijk ook eens naar Denon, Marantz of Harmon Kardon. Is wel een iets hogere prijsklasse als de Sonos, maar de kwaliteit is waanzinnig, ook in het laag. edit: En niet de allergoedkoopste speakerkabel pakken ofzo, als je fatsoenlijke speakers en een fatsoenlijke versterker hebt, moet je er ook gewoon fatsoenlijke kabel tussenhangen. [Dit bericht is gewijzigd door Deceptikoen op 28-07-2018 16:29] |
|
2.5 mm dacht ik nu, alles geprobeerd van kleine boxen bij speciaalzaak. Ik ga passen, zonder grote baswoofers klinkt het niet zoals het zou moeten imo ik ga hier wel eens voor kijken: https://www.adam-audio.com/en/ signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |