|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Eidenlijk hebben we hem binnen en kan besteld worden via de myspace voor 6 eurotjes! We hebben een nieuw nummer op de myspace geupload genaamd 'terror incognita' Horns! www.myspace.com/grindpad Grindpad@gmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-11-2009 15:12] |
|
En blastbeats |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
signature |
|
Goeie band! Ook naam is leuk gevonden. |
|
Grindpad is inmiddels weer helemaal levend en klaar voor de aanval!! Aangevuld met vers bloed en een opgefriste stijl zijn inmiddels de eerste opnames gedaan en komende zaterdag staat Grindpad voor het eerst met de nieuwe lineup op de planken als support van Brutal Truth in db's - Utrecht. Meer info: http://www.facebook.com/Grindpad [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 12-06-2012 11:46] |
|
De nieuwe zanger is lelijk! |
|
Gelukkig niet zo lelijk als de oude zanger van Covered in Ashes |
|
Nha zo lelijk was Maarten ook weer niet (handig, twee zangers ) |
|
hahaha! *grmbl* |
|
Hey, raj, nieuwe band dus. Even over die flyer. Brutal truth? Legendary founders of grindcore? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wat een voorspelbare muziek is dit. pff IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
In 2010 wonnen ze de halve finale Metal Battle in de Willemeen, toch? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Volgens mij wel. En ze spelen nu wel een andere stijl muziek blijkbaar. Lekker voorspelbaar inderdaad. Boeiender |
|
klinkt opzich wel lekker de nieuwe stijl, maar het oude werk is beter vind ik REALLY OHH REALLY? |
|
Lekkere nieuwe liedjes, hoor! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Thanks Wim!! En voor iedereen zijn de nummers vanaf vandaag te downloaden op www.grindpad.com Grindpad nieuwe stijl |
|
dat gaan we eens viraal maken signature |
|
quote: Waar is die like knop als je hem nodig hebt |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/24942/Grindpad-geeft-twee-nieuwe-nummers-weg.html hier staat er eentje signature |
|
*click* Thanks dude! |
|
cheerz signature |
|
*is benieuwd* Boeiender |
|
Ge kunt reeds downloaden |
|
quote: Joa, moar mut ok tied hebb'n om te luuster'n ohnietan! Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |