|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Gorath neemt 12" platen van Misotheism mee voor de geïnteresseerden. |
|
- Regeer - Blastmaster - Jbassist - Drdoom - Hornypieper - Ome Grey (onder enorm veel voorbehoud) - Ziona - Gnosis - yelmer - Corpsegrind - Onweerwolf - bokaj - MMayo - BlackWizard - Nakooma Vraagtekentje mag weg. |
|
Gezellig! |
|
Hopelijk lukt t mij ook om er weer bij te zijn, als ik een slaapplek kan regelen Edit: slaapplek geregeld - Regeer - Blastmaster - Jbassist - Drdoom - Hornypieper - Ome Grey (onder enorm veel voorbehoud) - Ziona - Gnosis - yelmer - Corpsegrind - Onweerwolf - bokaj - MMayo - BlackWizard - Nakooma - Lalena [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 26-11-2009 18:47] |
|
Heeft iemand nog slaapplaatsen in de aanbieding? |
|
Hmwoh. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hier in grunn altied wel, maar dat weet Joris zelf ook wel te vinden neem ik aan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Heb je ook iets om op de slapen dan? |
|
Bank waar 2/3 lui op kunnen pitten. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
=) |
|
Er zijn niet al te veel kaarten meer... |
|
Doe Sandra en haar broer de groeten je wilt Uit een ver verleden Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Zelfde als JB, 2 lui. Met slaapzooi. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Echte diehards gaan achteraf natuurlijk naar de Poolman crib doorparty-en in Vriescheloo! Heb er zin in morgen |
|
De reserveringen zijn stopgezet, maar er is nog een handjevol kaarten te krijgen aan de kassa. Dus mocht je nog willen gaan, wees op tijd! Want VOL = VOL !!! En uitverkopen zal het zeker weer... |
|
Gereserveerd! Nu alleen nog even kijken hoe ik bij boelie's kom vanaf 't station. |
|
quote: Word dus zoals altijd weer gezellig druk vanaaf. Zin in!!! www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Lopen is goed te doen. |
|
quote: Er staat een duidelijke routebeschrijving op de Sodom website. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote:Ziona kan beter een taxi nemen.... Die verdwalen minder. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Prima vermaakt, altijd mooi die Sodom Metal Nights en niet alleen om het gezellige publiek uit Groningen en omgeving die langs komen. Bij binnenkomst was Mauler al een tijd bezig, naast een enorm stinkend rookgordijn welke een aanslag op de ogen was.. kon de muziek als een aanslag op de oren worden gezien. Erebus gaf een prima set weg. Lekker lomp, zoals het hoort. Wat mij betreft band van de avond! Tevens een eervolle vermelding voor mooiste pitbeuk ooit. Een meisje of jochie (soms lastig te zien) begroette een ander heeeel overdreven met haaaaaaai wieeeeee etc toen ze vervolgens bruut tegen de vlakte werd gepleurt door iemand die vol door de zaal rende en haar/hem zodoende lanceerde. Het was net zo'n 10 seconden Hypnos filmpje in het lol topic. Geniaal! DrDoom viel me niet tegen, andere zanger met veel energie maar helaas niet hetzelfde stembereik. Lijkt me ook moeilijk zoiets te evenaren in die richting. Goede muzikanten, goede en vooral energieke show.. maar niet mijn muzikale voorkeur. Als men nu eens een band ging oprichten met als thema het introotje en het lawaai op het end.. ja dan wel Gorath was lekker aan het black metallen, helaas vond ik de zang erg teleurstellend. Het kwam niet goed over, ik denk omdat de zang wel heel zacht stond of de zanger had gewoon geen volume. Jammer, want de muziek was wel prima in orde. Deadcell deed z'n ding, vond het wel een beter optreden dan op Stonehenge. De zang is naar mijn smaak wat te monotoom, mag wel wat meer variatie in. De danseres vond ik weer super om te zien, maar geen optredens meer met twee danseressen? Publiek was overigens wel laaiend enthousiast en terecht, de band straalde wel plezier uit (of was het de hoeveelheid bier). Verder menig bierdouche voorbij zien komen of zelf ervaren, de sfeer was prima op een paar lui na die nogal opgefokt waren. Jammer van het kleine grut die het nodig vonden vriendjes en vriendinnetjes rond te slingeren, toch wel weer mooi dat een van die lui daardoor niet meer normaal kon lopen ivm een zere enkel ofzo. Vreemd waarop sommige mensen een pit gaan bouwen, totaal misplaatst leek het zo nu en dan en je biertje moest je dan maar bewaken met je leven. Organisatie bedankt! Mooi feestje weer en tot de volgende Sodom Metal Night! Hopelijk houden jullie deze (zaal)opzet vast, dit is toch de gezelligste |
|
Was inderdaad weer een gezellige, drukke Sodom Night Leuke variatie in bands wederom en mooi iedereen weer eens bij elkaar te zien |
|
Erg leuk feestje weer ja. Regeer en co. wederom bedankt! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zo, dat was een geslaagde laatste show voor 2009! Complimenten aan Erwin en verdere organisatie, het was allemaal erg goed geregeld! @Mayo: Volgens mij heb ik dat meisje die onderuit werd gehaald ook gezien ja! Er zijn ook een paar mensen over dat stalen trappetje bij het podium geflikkerd, that's got to hurt... Overigens best lastig om te lachen en grunten tegelijk |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |