![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Vrijdag (vanavond dus) Peter Pan Speedrock support: Accelerators vrijdag 11 september 2009 Aanvang: 21.00 uur tot ca. 23.00 uur Prijs: € 12,50 ![]() |
|
ze blijven lekker vlot qua promo bij de gigant...... ![]() ![]() |
|
Het is voor mij ook wel leuker als ik vanavond nog wat publiek kan schieten. ![]() ![]() |
|
quote: Je wordt gemist daar ![]() ![]() |
|
ik kom vanavond mischien nog wel ff een biertje drinken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 11-09-2009 14:28] ![]() |
|
quote: Gezellig, zo te zien zijn we de enige ZM-ers daar ![]() ![]() |
|
Ik was een paar maanden terug nog wel van plan te gaan, maar helaas is de finaciële situatie er niet helemaal naar. ![]() |
|
O fuck, zie het nu pas. Nouja, die blijft voorlopig nog wel even op de nog-te-kijken lijst. ![]() Je moeder. ![]() |
|
nou, dat was me een kek feestje! alleen jammer dat dikke dennis de toko niet uit te krijgen was en de poot van een barkruk in zn reet heeft gestopt ![]() ![]() |
|
![]() De foto's staan online op www.metalshots.com En niet alleen een barkrukpoot .... Ook die microfoon wisselde regelmatig van kont naar mond ![]() ![]() |
|
Aan die foto's te zien mag ik hopen dat z'n broek niet helemaal afging? ![]() ![]() |
|
quote: Hij liet hem nog wel 1 keer verder zakken. Maar ik was toen met een biertje bezig. Dus geen camera in de aanslag. De vraag is of ik hem dan geplaatst zou hebben ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |