|
Auteur: |
|
|
Vooruit met de geit, de show voor de komende tijd, meer info: Check: www.dynamo-eindhoven.nl of www.dynamo666.nl 18-09 Mildt: DIE!DIE!DIE + Hunting The Robot + Bread Again 18-09 Metal: SpaceJam Records: pres. GOMER PYLE + Oceana Company 26-06 Metal: Deity Down rec, presents: VERMIN + Murder Therapy + Iniuria 09-10 Worship The Riff: CELAN + Dÿse + Ulme + Exits to Freeways 09-10 Grind: Bloodshedfest pre-party 10-10 Grind: Bloodshedfest 11-10 Rockabilly: THE POLECATS ft Boz Boorer (Morrissey) + supports 17-10 Blues: JULIAN SAS + Seatsniffers + Bang Bang Bazooka + e.v.a 21-10 Metal: DEATHSTARS + support 24-10 Metal: HOUWITSER + support 31-10 Mildt: ZEBRAHEAD + support (Helloween night) 6-11 Underground fest 4: SYBREED, Obszon Geschopf 7-11 metal: THE NEW DOMINION + support 21-11 Metal: SONS OF SEASON + Ulysses 27-11 Indie: FACE TOMORROW + support 12-12 Metal: DIMEBAG DARREL/PANTERA tribute 05-02 metal: HYPOCRISY + support (HELL ON EARTH VINDT HEL(L)AAS GEEN DOORGANG) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-09-2009 14:53] |
|
Nice one! quote:dat is op 12-12 |
|
JUISTUM! [Dit bericht is gewijzigd door sander@dynamo op 11-09-2009 13:44] |
|
quote: Alleen deze op dit moment voor mij dan. |
|
quote: Das toch in het Klokgebouw? |
|
quote: Je hebt gelijk, idd Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nope, het zou in Dynamo zijn maar het is afgeblazen vanwege een waardeloze vvk en dat staat inmiddels ook zo te lezen op de site. Het verbaast me ook niks met zo'n ruk line-up. Dat Melkweg dat technische problemen noemt, moeten ze zelf weten. Ik denk dat je in de war bent met de Persistense tour op 29 november (een dag na Speedfest) in het Klokgebouw met o.a. Ignite, Biohazard en Agnostic Front. |
|
quote: Ohja, klopt! |
|
quote: Wat heb ik hier een zin in zeg |
|
Er zijn er nog meer: 11-12 ASTROSONIC + Zeus 06-02 Underground fest 5: GOTHMINISTER + Schwarzblut En er komt nog meer aan [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 14-09-2009 14:02] |
|
quote: ja, nog wat leuks? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Alleen maar leuke dingen |
|
quote: wat dan? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Index / Concerten |