|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
KINK AARDSCHOK DISEASE TOUR Powered by DeCDperserij.nl Check ook alle data op Musicfrom.nl 24 OKT, JKC NIRWANA, DRONTEN 13 NOV, DE BOSUIL, WEERT 21 NOV, DE GONZ, GOUDA 28 NOV, HET KASTEEL, ALPHEN a/d RIJN 4 DEC, DE NIEUWE NOR, HEERLEN 11 DEC, HET PODIUM, HOOGEVEEN 12 DEC, PLEIN 79, DEN BOSCH 18 DEC, DE KADE, ZAANDAM myspace | hyves [capslockprobleem maar weer eens aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-09-2009 15:31] |
|
Niet eens gesponsord door Philips? |
|
wat een nichten poster How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
quote:maar die kleur paars valt wel goed op tussen alle zwarte en rode posters! |
|
Op een negatieve manier ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En dan opper je eens voor wat meer metal in de bosuil... |
|
quote:De Bosuil doet er iig goed aan Ripsaw er nog bij de zetten. Blind Sight is een sterke band maar met alleen deze package krijgen ze maar weinig volk binnen vrees ik. Het lijkt me dat de andere zalen ook aan de local supports zullen moeten... |
|
Ik denk dat je gelijk hebt ja. Zeker in een tijd van overvloed aan concerten, dan zullen kleine packages als deze met toch vrij kleine, misschien wel onbeduidende namen weinig tot geen volk trekken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En op de gemiddelde local support komen, afgezien van papa en mama met de hond, veel mensen af? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dat verschilt per band. Ripsaw in Weert lijkt me een redelijk veilige keuze wat dat betreft |
|
Ripsaw zal nog wel de nodige mensen op de been brengen ja. Maar verder denk ik dat lokale bandjes toevoegen wel iets zal helpen ja. Laten we eerlijk zijn, beter 50 man in de zaal waarbij ook ouders/familie/overigen aanwezig zijn dan slechts 10 man geintereseerden. Kan me niet voorstellen dat het leuk is voor een band om voor een helemaal lege zaal te spelen namelijk. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
we proberen ook bij elke zaal een local te zetten maar voor de meeste is het nog niet bekend wie of wat er speelt. |
|
Lijkt me zeer verstandig idd |
|
En nou niemand meer janken in het Aardschok missers topic dat Aardschok de lokale scene verwaarloost. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Aanwezig! |
|
support voor de vrijdag 11 dec word asap bekent gemaakt. |
|
Blindsight filmpje van het optreden in de peppel 7 nov. |
|
De Support band voor 11 december in Het Podium zal zijn. Dead In Decadence |
|
Vanavond in Alphen a/d Rijn! |
|
volgende week vrijdag al zin in |
|
Entree 5 euro zaal open 20:30 uur aanvang 21:00 uur |
|
As. zaterdag aanwezig in Den Bosch! |
|
quote: maar eerst in Hoogeveen |
|
kleien aanpassing van het tijd schema...dit onderste is de goede...van de organisatie zelf gekregen Zaal open: 21:00 Dead in Decadence: 21:15 – 21:45 Circle of Silence: 22:00 – 22:45 Blind Sight: 23:00 – 00:00 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |