|
Auteur: |
|
|
gay |
|
Nee, dit is gay: (Schot voor open doel ) Smash the statues is zelfs behoorlijk vet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
bwrahahahahaha ja het is echt zo'n gore tyfushomo om te zien bwrahahahaha Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Commercie!! |
|
niet zozeer commercie, we zijn een jongerencentrum, derhalve houden wij de prijzen laag. of had je nog lager in gedachten? ik wil wel graag break even draaien Have you ever been to Uranus? |
|
Voor wat onbekende punkbands is dat wel hoog. Kraakpanden doen het voor minder. Je moeder. |
|
quote: hm op zon manier. ik ben nog niet helemaal thuis in de punkscene, maar wilde weer eens wat anders dan Houten Death Fest of Krikkitwar of Beyond the Abyss. Punk leek me een leuke verandering. echter, hoe halen die kraakpandconcerten hun gagekosten er dan uit? Have you ever been to Uranus? |
|
quote: |
|
quote:Dat je gelijk hebt |
|
quote:win:D maar goed ben je erbij?(A) Have you ever been to Uranus? |
|
quote: Ze hebben geen kosten, alleen de drank maar die wordt tegen inkoopprijs verkocht. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-09-2009 20:00] Je moeder. |
|
quote:Nope, ik hou niet van punk. edit: en het is geen MSN [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 14-09-2009 20:04] |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: wat een geil hoedje IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik ben niet zo heel erg thuis in de Punk maar Smash the Statues is toch niet echt een hele onbekende naam. |
|
quote:reden genoeg om te komen? Have you ever been to Uranus? |
|
Misschien wel |
|
O? Je moeder. |
|
*bump* Have you ever been to Uranus? |
|
schop Have you ever been to Uranus? |
|
Is punk na dit festival wel eindelijk dood ? Ik hoop het... |
|
Smash the statues is zo boring! Laatst een keer gezien na Strike First, wat een anti-climax van die nerds zeg. Against God and Government |
Index / Concerten |