|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Beste klant, Wegens een technische fout ontvangt u hierbij nieuwe tickets voor het optreden van Anneke van Giersbergen bij Dynamo op vrijdag 25 september a.s. Wilt u deze tickets thuis uitprinten en meenemen op de avond; de oude tickets zijn niet te scannen bij binnenkomst. Excuses voor het ongemak en veel plezier bij het concert! balie Dynamo Mail van woensdag 23 september Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Ach ende zo.. Straks eens even kijken of dat geen al te forse gevolgen gaat hebben... |
|
quote: Ik hoop van niet, ik wil gewoon fatsoenlijk naar binnen kunnen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Dat snap ik. Ik bedoelde eigenlijk dat als er meer mensen zijn geweest die dit hebben gehad dat er dan altijd wel een paar tussen zitten die 1 keer per week de pc aanhebben, de mail dus gemist hebben en de kaarten niet hebben kunnen printen. Dan wordt het nog gezellig... |
|
quote: Ja dat had ik me ook al bedacht. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Beste Mensen, Voor alle duidelijkheid, de mensen met een foutje in de digitale ticket komen gewoon binnen, ook als ze hun mail niet gelezen hebben. De nummers en mail-adressen zijn bij ons bekend. NO PROBLEMO,tot vanavond.. het wordt zeker gaaf! CheerS Sander |
|
quote: Bedankt voor de opheldering! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hmmm, nog enige onduidelijkheid over de aanvang van het optreden zie ik. In begin post hier staat 9 uur en dat kwam oorspronkelijk van de Dynamo website, en op de flyer staat ook 9 uur, maar nu staat er op de Dynamo website half negen. Nou ja, dan maar op tijd daar zijn. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ik ben bang dat degene waar ik altijd mee naar concerten ga het niet de moeite vind om hiervoor zo ver te reizen... helaasch. Waar vind jij die data trouwens? Op Anneke's sites (Agua de Annique en MySpace) zie ik er niks van terug. Of kijk ik er nou zo over heen? Maar ff naar hier geqoute omdat het off-topic en nagenoeg onvindbaar is in het Marco B topic. |
|
quote: Anneke vertelde over dit optreden tijdens het concert gister. |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3241228 [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-09-2009 22:31] |
|
Voor Judge: Voor mezelf: |
|
|
|
Tjonge, wat een aanfluiting Je verwacht van full-time muzikanten toch wel een beetje meer inzet als wat er vanavond vertoond werd. Het leek wel een veredelde repetitie. Ik vind Anneke helemaal te gek hoor maar als er zoveel kleuterpraat tussen de nummers door zit dan komen de songs totaal niet geloofwaardig meer over. Plus waarom weer die uitgekauwde covers Danny? Als het dan toch zonodig moet waarom niet eens iets verfrissends ipv de 'tigste keer Fleetwood Mac on speed? Nee, vond het erg tegenvallen... |
|
Vond het erg mooi. De verhalen van Anneke konden me inderdaad gestolen worden, maar de optredens waren wel mooi. In tegenstelling tot een paar idioten die het nodig vonden om er steeds doorheen te ouwehoeren en te geinen. Blijf lekker thuis of ga lekker in het zaaltje er naast jezelf zitten bezatten. Zo zonde van mijn geld op deze manier en dit soort mensen verpest voor mij ook de zin om concerten te blijven bezoeken. Vooral de bezopen mongool die het nodig vond om te gaan zitten zeuren over de cd prijs en die sowieso tijdens het hele optreden zijn klep niet dicht heeft gehad. Michiel, prachtige bijdrage en knap gedaan! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Cool! |
|
quote:Volledig mee eens. Die gast was echt strontirritant en volgens mij had hij een behoolijk tekort aan aandacht.. Hij bleef maar aan de gang. Blijf dan idd thuis Kleine aanvulling nog op John: Het optreden was tevens de cd presentatie van het In Parallel album en zodoende werden er veel nummers gespeeld die beiden vaker spelen en ook op het album verschenen zijn. Desondanks zaten er toch weldegelijk wat nieuwigheidjes in maar dan inderdaad voornamlijk bij Anneke. quote:Dank u . En Buurman en Mark uiteraard ook |
|
Mooi spul Michiel!!. |
|
Gaaf dat je daaraan mee kon werken, Michiel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Thanks. Het was ook erg leuk ook al was het maar 1 nummer . Maar wie weet zit er binnenkort nog meer in. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |