IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 21-11-2009: Afscheidsshow Goddess of Desire in De Meester, Almere Vorige pagina
R.
Usericon van R.
Posted 21-11-2009 10:48 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 20 november 2009 8:24 schreef De Ulk het volgende:
Hm, de flyer staat hier nog niet, zie ik.

Bij deze:

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 21-11-2009 10:48]

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 21-11-2009 11:51 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Wordt feest vanavond.

Sprattus gisteravond gezien, erg leuk, en Goddess is altijd feest, jammer dat het na vanavond voorbij is.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 21-11-2009 12:49 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Aanwezig!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

mascha
Usericon van mascha
Posted 21-11-2009 19:03 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

Nou ik weet niet wat voor podium dit is hoor Ben de hele week al aan het mailen om kaartjes te reserveren, blijkt dit niet te kunnen via de Meester en moest daarvoor contact opgenomen worden met de organisator van het festival. Op de website van de Heavy Metal Maniacs staat dus dat je gewoon aan de deur kan betalen en wat blijkt vandaag, het evenement is uitverkocht. Lekker geregeld allemaal als je al een week aan het heen en weer mailen bent met die toko.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2009 15:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Niet geweest dus?

Je moeder.

R.
Usericon van R.
Posted 22-11-2009 15:12 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 21 november 2009 19:03 schreef mascha het volgende:
Nou ik weet niet wat voor podium dit is hoor Ben de hele week al aan het mailen om kaartjes te reserveren, blijkt dit niet te kunnen via de Meester en moest daarvoor contact opgenomen worden met de organisator van het festival. Op de website van de Heavy Metal Maniacs staat dus dat je gewoon aan de deur kan betalen en wat blijkt vandaag, het evenement is uitverkocht. Lekker geregeld allemaal als je al een week aan het heen en weer mailen bent met die toko.

Hehe, ik heb de uitsmijter een extra zakcentje gegeven om mij binnen te laten

mascha
Usericon van mascha
Posted 22-11-2009 20:10 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

nee toen we konden lezen op de website dat het uiverkocht was hebben we niet eens de moeite meer genomen te gaan.
vandaag kreeg ik nog een mailtje terug van de Meester dat we de online ticketservice hadden moeten gebruiken om een kaart te reserveren.
dat is dus wederom hetzelfde antwoord, want er was helemaal geen mogelijkheid om daar online kaarten voor te reserveren.
later las ik op de website van de Maniacs dat je via een ene Danny van de Meester gewoon een kaart kon reserveren. lekkere service daar zeg.
zijn uiteindelijk maar even naar het popfront geweest voor Outburst. was wel weer lekker alleen enorm stil.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2009 20:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

En niet eens even zeggen dat jullie daarheen gingen he. Hadden we een alternatieve dubbeldate kunnen doen.

Je moeder.

mascha
Usericon van mascha
Posted 22-11-2009 20:15 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

we hadden je wel verwacht daar en het was echt uitgestorven stil, was een perfect avondje voor je geweest. anyway volgende keer maar weer beter. ik schop Doomy wel even dat ie had moeten smsen.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2009 20:18 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Ik ga nooit meer naar het Popfront. Of de bands zijn niet interessant genoeg en als het wel zo is, is het me doorgaans te druk hehe. Ja schop hem maar even, ik had hem straks ook nog gesmst maar hij reageert niet eens, de luie homeau die hij is. Geef hem maar een kusje op z'n giecheltje van me.

Je moeder.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2009 20:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Laatste tijd in Popfront is het helemaal niet meer zo druk, kun je best gaan Jaapiooo!

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-11-2009 20:22 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 november 2009 20:19 schreef MMayo het volgende:
Laatste tijd in Popfront is het helemaal niet meer zo druk, kun je best gaan Jaapiooo!

Niet druk? Laatste keer dat ik bij een concert was (die metaldag met ik-stink-sjon enzo) was het best druk.

Boeiender

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2009 20:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 20:22 schreef MR. N het volgende:
Niet druk? Laatste keer dat ik bij een concert was (die metaldag met ik-stink-sjon enzo) was het best druk.

Mwah genoeg sta ruimte over anders, heb het wel es drukker gezien daar.

mascha
Usericon van mascha
Posted 22-11-2009 20:24 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

ik wil nooit meer naar de Meester.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 25-11-2009 0:47 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Nee zeg... xxxzaal!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-11-2009 2:42]

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Snark
Usericon van Snark
Posted 25-11-2009 0:56 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

Ik ben er een tijdje terug geweest en vond t juist xxxleuk

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-11-2009 2:42]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com