|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De laatste om precies te zijn "Army Of Darkness" "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
children of bodom heeft bij een nummer een intro uit the excorcist 3. (ik ben de naam van het nummer ff kwijt) |
|
quote: ja weet ik No meat is sweater |
|
Voor het nr. Unreal, van mijn band ga ik sounds van (je raad het nooit!) Unreal Tournament gebruiken. gaaf he? |
|
unreal tournament is wel goed voor inspiratie voor o.a songtitels--> rocketlauncher killingspree No meat is sweater |
|
ravenous-orgy in dog's blood He is god, why do you think they're sending him to the gas-chamber? No meat is sweater |
|
dat vind ik echt zo'n fukking GAVE CD jezus, een van mn eerste Death Metal platen die ik kocht Dead, Cut Up, ready to FUKK!!!! aaaaah maar, ik weet ook niet waar dit stukje van: He IS god, why do you think they're sending him to the gaschamber vandaan komt. |
|
dagorlad - incantations Heeft allemaal stukjes uit ouwe(hele ouwe) horrorfilms aan het begin van de liedjes. http://home.tiscali.be/dagorlad/ My madness, my sadness |
|
Dat stukje uit apocalypse now komt ook voor in Napalm in the morning van Sodom, volgens mij aan het einde van het nummer marines komt er weer een stukje uit die film bij (hoor je soldaten zingen) Vraagje: Bij de videoclip van Metallica worden ook filmbeelden en quotes en zo gebruikt... zijn dat een of twee verschillende films? En hoe heten ze? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Bij Marduk - Panzer Division Marduk, hoor je in begin: FIRE..FIRE..FIREEEEEEEEE! Dat komt uit een Engelse propaganda film, uit 1942...gaat over de tegenaanval van Montgomery tegen Rommel... Dit kwam ik tegen toen ik voor Duits een documentaire aan het kijken was over Rommel en werd dat laten zien, herkende het meteen... [Edit] Nog een! bij Cradle Of Filth, bij Her Ghost In the Fog, hoor je eerst een man praten, die stem is....Meneer Pinhead!! [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 20-11-2002 16:40] |
|
-Intestinal Disgorge - Curbed: Het bekendste stukje uit de film 'American History X': "My father gave you that truck you mother fucker! You ever shoot at firemen? AHH! Come here here, you shoot at my family?! I'm gonna teach you a real lesson mother fucker! Put your fucking mouth on the curb! PUT IT ON THE CURB, RIGHT NOW! ...That's it!" - Dismember - Let the Napalm Rain: Komt uit 'Apocolyse Now' "I love the smell of napalm in the morning" Vragen Van welke films zijn deze intro's? *Electric Wizard - Wizards of Lore *Marduk - Baptism by Fire * - Slay the Nazaren *Mortician - Driller Killer * - Slaughterhouse |
|
quote: Volgens mij is deze intro een Stuka (Duitse Jachtbommenwerper) die bommen dropt, die hadden namelijk een soort toeter of zo erop waardoor je zo'n bepaald geluid hoort, weet het niet zeker |
|
quote: Uit Deathwish II Ik ben benieuwd naar deze van Reprisal: 'I like to share a revelation that I've had ... during my time here. It came to me when I tried to classify your species. I realized that you are not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equellibrium with the surrounding environment, but you humans do not .... You move to an aera and you multiply ... and multiply until every natural resource is consumed. The only way you can survive is to spread to another aera. There is another organism on this planet that follows the same pattern. You know what it is? A virus. Human beings are a disease. A cancer of this planet, you are a plague ... And we are the cure. Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
quote: wat een onzin Dit vind ik echt erg.... mensen die iets over de processen in de natuur zeggen zonder dat ze er ook maar iets van af weten. aaaaaaaaaaaaaaaaa ja hoor, dieren zijn heiligen en weten instinctief dat ze het milieu niet moeten verpesten *zucht* |
|
Right meneer de bioloog, dan had ik graag van u geweten hoe het nou precies zat ... Bij mijn weten, werkt het evenwicht in de natuur als volgt: Klimaat bepaald overvloed dan wel schaarste, dat begint onderaan bij planten. Laten we stellen dat in een periode van overvloed, planteneters meer nakomelingen hebben. Deze overvloed heeft ook weer effect op de roofdieren en de hoeveelheid nageslacht. Het evenwicht bestaat hieruit dat wanneer er onderaan de voedselketen door klimatologische oorzaken weer schaarste ontstaat, dit doorwerking heeft tot aan de hoogste regionen; sterfte. Echter, een dusdanige overvloed van een bepaalde soort kan wel degelijk voor milieuschade zorgen; een plaag ... Maar dit komt meestal door toedoen van de mens. Bijvoorbeeld: er wordt een uitheems dier losgelaten op een continent waar ze geen natuurlijke vijand hebben. Of: excessief jagen door de mens op een roofdier zorgt ervoor dat zijn prooi ten overvloede zich voort gaat planten. Mensen daarentegen zijn in staat eigen voedselvoorraden aan te leggen, maar door een bepaalde vorm van medelijden en andere emoties blijven soortgenoten in leven die eigenlijk zelf niet hadden kunnen overleven. Wij zijn, met andere woorden, een plaag ... het ontbreekt ons aan een natuurlijke vijand. Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
Ik weet nooit uit welke film een intro komt. Toch maar weer eens meer films gaan kijken... |
|
Do I look like somebody who cares what god thinks? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: the matrix, als die neger gevangen is dan zegt zo'n gast dat tegen em No meat is sweater |
|
quote: hellraiser groinchurn heeft het gebruikt in het nummer puching bag en een of ander bm bandje heeft het ook gebrukt.. No meat is sweater |
|
er zijn echt veel bands die stukjes van hellraiser als intros enz gebruiken. Hellraiser heerscht natuurlijk maar ik vind t ondertussen echt te veel gedaan... Zenial |
|
quote: >Tsjuder Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Inderdaad!! Hellraiser is echt geweldig!! |
|
Helltrucker gebruikte 16 November (DeathGrind Fest) als intro een stuk uit Deathrace 2000, als er wordt gezegd hoeveel punten de mensen waard zijn en zo |
|
Pulp Fiction, eerste scene waar die meid het restaurant vol schreeuwt. Wordt vooral veel in gabber platen gebruikt. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |