|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
idee: "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Hypothermia - Svartade Passager |
|
quote: Wat een teringvette plaat Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Kyla - Kyla I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Shining - IV - The Eerie Cold |
|
toch wel de meest geschifte geluiden uit een vrouw die ik op plaat heb gehoord dat verkrachtingsnummer signature |
|
quote: Da's dan ook wel, met Litanies, een heel bizarre ploat van haar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
o die ken ik niet dat Litanaes signature |
|
quote: is het noisy>??? quote: kijk dat verklaart een hoop. NP darkthrone IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Haar eerste, Litanies of Satan. Lijkt nog het meest op het uitproberen van alle mogelijkheden die er binnen een vrouwenstem mogelijk zijn, soms gecombineerd met electronische effecten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Ist diesen Bassdrum korreckt |
|
Neurosis - A Season In The Sky come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Les Discrets - Myspace zooi |
|
Glorior Belli - meet vs at the sovthern sign |
|
Death angel - Sonic german beatdown |
|
Baroness-Blue Record (myspace-stream) op het werk, heerlijk www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Blue is goed ja? Hier nu Baroness - red album |
|
The Rasmus ft. Anette Olzon (Nightwish) - October & April |
|
Ja dat is zijn de zelfde kerels met als met die veertjes. Al klinkt dit een stuk beter. |
|
Years Spent Cold - Abandon All Hope Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
The Stooges - I Wanna Be Your Dog come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |