|
Auteur: |
|
|
13 November - Antwerpen - Trix doors 19.30 - first band 20.00 line up: - Gewapend Beton - No Turning Back - Breakdown (excl.: just Antwerp & 14/11 Leipzig) - Backfire! pre sales 13 euro / doors 16 euro info & presales: www.heartbreaktunes.com/en/concert_detail.php?id=968 PAS OP: VANAF 25/9 ook bij de Babashop in Maastricht tickets voor deze show verkrijgbaar! be sure to get your tickets IN TIME! Deze show wil ik zeker niet missen! |
|
+1 HARD! |
|
De kaartverkoop loopt hard, dus voor de liefhebber: zorg dat je op tijd bent. |
|
http://heartbreaktunes.com/en/concert_detail.php?id=968#tickets Wij hebben ze zelf in Maastricht gekocht. Als het goed is ben ik daar binnenkort ook nog, maar kijk anders zelf eerst effe of je ze nu kan bestellen. Ik kan niet garanderen dat het nog niet uitverkocht is tegen de tijd dat ik zelf in Maastricht ben. |
|
quote: Staat ook in de openingspost zie ik nu. Edit: Ik ben ook zeer benieuwd hoe Breakdown het er nog live vanaf brengt. Gave support! [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 30-09-2009 17:45] |
|
haha ik zie die link wel, maar daar staat niet hoe je online tickets kunt bestellen, of ik kijk er volledig langs heen dat kan ook. Against God and Government |
|
Misschien kan je ze via dit nummer reserveren: +32 (0)2 706 06 00 |
|
Al iets geregeld ondertussen? |
|
Aanwezig! Zin in |
|
Uitverkocht! Dit gaat heel gaaf worden [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 03-11-2009 18:47] |
|
Morgen! [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 12-11-2009 12:51] |
|
No Turning Back was wel oke. Breakdown deed het opzich ook niet verkeerd, maar wat een slecht geluid. Dit was echt niet te doen. Backfire! speelde zowel veel oud als nieuw werk. Voor een afscheidsshow had ik er persoonlijk net iets meer van verwacht, maar desondanks een erg gave show. Publiek ging goed los en verder was het erg gezellig Ik kijk nu al uit naar het reunieoptreden. |
|
|
Index / Concerten |