![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik gebruik FOOBAR2000 ![]() |
|
Media player voor muziek en VLC en BSplayer voor films. neoplasma malignum ![]() |
|
winamp ![]() ![]() |
|
gewoon cd's in de cd-speler ![]() ![]() |
|
Mijn Winamp laat op de plek van mijn Library een groot grijs vlak zien... Dit is sinds ik de laatste versie downloadde.. iemand een idee wat dit is/hoe dit te verhelpen is? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote: water er op gooien en in de brand steken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Al geprobeerd "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote: +1 voor video dan, voor muziek uiteraard MediaMonkey. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:+1 ![]() |
|
Eigenaar van Ziekte Records ( http://www.ziekte-nl.nl ), eigenaar van Victory By Fire Records ( ook gehost op http://www.ziekte-nl.nl ) en mede-eigenaar van Triumphant Art Records. ![]() |
|
quote:Was ik erg tevreden mee. Helaas, op de nieuwe pc met Windows 7 zou het ook moeten werken, maar niet aan de praat gekregen. Zodra ik MediaMonkey installeer krijg ik problemen om MediaMonkey af te sluiten en ook Windows Media Player heeft dan dat probleem.. ![]() Dus nu gebruik ik voor de FLAC-bestanden Foobar2000. Alleen moet branden dan helaas weer via een omweg. ![]() |
|
Ik heb geen verstand van Windows 7 aangezien ik nog lekker met XP werk. Ik weet niet of je al eens op het forum van MM hebt gekeken maar daar zit een hele grote groep gebruikers die je graag willen helpen als ze dat kunnen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
winamp voor mn audiobestanden vlc voor filmpjes Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote:Tijdje terug kon ik (nog?) geen oplossing vinden. Maar ik zal binnenkort weer eens googlen en dat forum checken. Tnx voor de tip iig ![]() ![]() |
|
quote: Indien je zelf niks kunt vinden gewoon even een thread starten en je probleem uitleggen waarbij je aangeeft welke MM versie en Windows versie etc. je gebruikt. Als het echt een bug is dan weet ik zeker dat de MM devs daar graag naar willen kijken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Vraagje: in Winamp kun je bestanden in je playlist slepen zonder dat deze worden toegevoegd aan je mediabibliotheek. Is er een manier waarop dit kan in iTunes? Tot zover krijg ik het niet voor elkaar; ik moet eerst het bestand in mijn bibliotheek invoeren, of iTunes voegt het bestand automatisch toe als ik het afspeel. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
De Winamp autotag doet het niet meer hier. Hebben meer mensen hier last van? ![]() |
|
Jaren geleden dat ik Winamp nog gebruikt heb, lijkt het. Nu Audacious en Clementine, ben daar best tevreden over. ![]() |
|
quote: ff checken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Doen, goed spul. Ze hebben goed gekeken bij iTunes, dat wel. ![]() |
|
quote: Klopt, Winamp is stopgezet, ofzo. Komen iig geen updates meer, enzo. Dus heb ik gister maar besloten om MediaMonkey te gaan gebruiken. Even wennen, maar er zitten wel veel fijne features aan. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |