|
Auteur: |
|
|
Laat ik met de deur in huis vallen. Ik vind de laatste 2 albums van Down echt helemaal niks. Het is totaal niet mijn ding. Maar Nola vind ik daarintegen geniaal. Tot vandaag had ik nog nooit iets gehoord dat hetzelfde gevoel bij mij kon oproepen als die plaat. Maar vandaag raakte ik verzeild op de Myspace van The sign of the southern cross. Een bandje uit North Carolina. Ze hebben maar 1 nummer op hun site staan en dat trekt mijn aandacht onmiddelijk. Lekkere dikke Sabbath grooves met een Pantera agressie. Net als op Nola eigenlijk. Tuurlijk, origineel is het niet. Maar wel erg lekker. Nu maar hopen dat de rest van het album ook zo klinkt. http://www.myspace.com/southerncrossband I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nasaal gitaargeluid? Ik heb het album intussen in huis en ik ben er erg mee in m'n nopjes. De band is duidelijk geinspireerd door NOLA van Down maar heeft hier en daar ook wat invloeden van Lamb of god in zich. Het is zeker niet origineel. Daarvoor lijkt het gewoon veel te veel op het eerste album van Down. Maar ik wilde al zo lang dat Down op dat pad verder ging, en dat deden ze maar niet. Dus nu ben ik blij dat er een band bij is gekomen die WEL dat soort muziek maakt. Ik blijf er bij dat dit een erg fijne band is voor mensen die verzot zijn op NOLA. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
*schop* Ik vind dat deze band meer aandacht verdient. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Als je wat vind moet je het naar de politie brengen.... Boeiender |
|
"Als je wat vindt..." I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Daarom sjappo. Boeiender |
|
Ik had volgens mij beter op moeten letten op school. Voor zover ik weet is het bij "ik" stam. En bij "jij" is het stam+t. Maar daar zal ik dan wel naast zitten. [edit] Nu je hier toch over dt-regels zit te miepen kun je deze band ook direkt even checken. Ik bedoel...je bendt hier nu toch. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 21-12-2009 20:02] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ging jou toch om aandacht voor dit topic? Voilá! Boeiender |
|
Niedt voor dit topic! Voor de band. Van mij part mag het topic wel gesloten worden, als de band maar wat meer aandacht krijgt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Je inzet wordt dan wel weer gewaardeerd. Boeiender |
|
ik ga es luisetern zie signature |
|
Ik had de nieuwe een tijd terug geluisterd, wel leuk schijfje. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Beroerde Down/Pantera ripp off .. Hadden nooit een deal gehad als die bands niet zo goed zouden verkopen. |
|
quote: Wat is er beroerd aan? Het is juist een hele goede Down/Pantera rip-off. En laat het nu net zo zijn dat geen enkele band deze stijl nog maakt. Pantera bestaat niet meer, C.O.C. brengt geen albums meer uit en Down maakt stoner rock. Kortom, dit is niet origineel maar wel vet om weer eens te horen. En om dit beroerd te noemen is natuurlijk gewoon niet eerlijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
vind t wel oke, zonde van de drumcomputer |
Index / Heavy Metal |