|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 25-09-2009 8:50] |
|
quote: Whahaha, Chernobylbaby after chemotherapy,whahaha |
|
quote: Haha +1 |
|
Laugh all you want, peasants.....for I will laugh the hardest when my new composition will destroy your vocalcords and break your blasting-arms!I bid you adieu! |
|
quote: your mother. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
wtf?! dit blaast TMDC, Hail of Bullets en zeker God Dethroned vierkant omver !!!! hel, mijn dag is weer goed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Worden er ook girly's gemaakt? Hebben! |
|
quote: Yes, but first we need to establish the average (breast)size of our customers. We'll arrange a special measuring-eving for this,PM for more details! [Dit bericht is gewijzigd door GrandmasterG op 30-09-2009 19:56] |
|
Uhl, dat was de zoveelste opmerking, en mag dit topic dan nu dicht? [/klaag] Nee, mijn muziek zal dit wel nooit worden denk ik. Verder ben ik wel erg benieuwd wat voor stageact deze lui hebben |
|
Wat een gezeur, laat lekker open dit topic. |
|
ja absoluut open laten, fok off met je slotje Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
piemel? signature |
|
quote: Precies ! Ik vind het wel humor. Maar dat zal wel komen doordat mijn hersenpan zwaar aangetast is door radioactieve straling. lampje |
|
Just like these people!! Our latest propaganda for CBB world domination! |
|
ever heard of ANstalt Records? signature |
|
De zangers kunnen ze beter alsnog aborteren. |
|
quote: Ik denk toch dat het vrij divers zal blijven, na jullie gestraal is er een periode van grote groei maar daarna zullen ze er toch afmoeten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Toch maar even naar de muziek geluisterd. De muziek is op zich niet slecht, maar de zang vind ik 3x niks... [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 02-10-2009 1:57] |
|
dubbel [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 02-10-2009 1:48] |
|
uuuuuuugh aaaaaaaaagh uuuuuuuugh aaaaaaaaagh uuuu-aaa-uuu-aaaaa-u-a-u-a-u-a-uuuugh... en dat met dikke vette clipping... prutsers Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Apparently we weren't clear enough. hor⋅ri⋅ble 1. causing or tending to cause horror; shockingly dreadful. 2. extremely unpleasant; deplorable; disgusting. Love and kisses, CBB crew Class dismissed. |
|
lol ! laat sommige mensen maar zeiken hoor, ik vindt het gers. mijn mening is toch almachtig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Yannick vindt het ook gers! Bruce Banner |
|
En wat is gers? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |