IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Down - II - A Bustle In Your Hedgerow Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2002 19:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb em zaterdag gekocht.

My Goth, wat een heerlijke relaxed muziek.
Echte een combo van rustige Pantera, Crowbar en de groove van C.O.C.

Verwacht er binnen kort een volledige recensie van op de mainpage.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-04-2002 21:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar teleurstellende reacties/besprekingen gelezen. het lijkt erop dat de nieuwe slechter wordt ontvangen in vergelijking met N.O.L.A.. ken jij die cd trouwens?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-04-2002 21:04]

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2002 21:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nou Jenje, dan kun je je lol op: er komt een cd aan van Superjoint ritual en die bestaat voor zover ik heb begrepen uit precies dezelfde bezetting.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 07-04-2002 21:55 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

N.O.L.A. was echt brilliant...
Die nieuwe moet ik dan ook nog hebben.
Even bestellen, of hij echt zo relaxed is als de eerste moet ik nog zien, maar ok...
Er is goede hoop.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2002 21:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 21:59 schreef Mutilator het volgende:
Nou Jenje, dan kun je je lol op: er komt een cd aan van Superjoint ritual en die bestaat voor zover ik heb begrepen uit precies dezelfde bezetting.

Ghehehe grappige naam .. ik zal er naar uitkijken

attila_de_hun
Posted 08-04-2002 20:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2002 21:59 schreef Jenje het volgende:
Ghehehe grappige naam .. ik zal er naar uitkijken

maar je hebt mijn vraag nog niet beantwoord

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 10:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ZEER late reactie ...

Tja .. NOLA is wat beter dan II, maar nog steeds erg goed hoor. Het is iets minder zwaar dan de vorige, iets meer dat southernsausje eroverheen. Wel zingt/schreeuwt Phil hier erg lekker in, gitaarriffjes zijn lekker divers lekker 'swingend'.

Ik denk ook dat het met de anti-Phil hetze te maken heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-06-2003 10:33]

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 13-06-2003 11:25 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Down is cool, NOLA is ondertussen niet makkelijk meer te vinden geloof ik...

Die II is idd wat minder dan NOLA, maar nog steeds wel de moeite waard.

jammer dat pantera er niet meer is vond dat altijd een vette band!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 11:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, laatste werkjes van Pantera werde3n ook rap minder

Down en Superjoint Ritual zijn prima vervangers!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-06-2003 11:46 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

WOW dat ben ik niet helemaal met je eesn, ik vind superjoint echt bagger!

De laatste pantera vond ik echt super, maar far beyond driven en sounther trendkill waren IMO wel iets minder!

Ik mis het gitaargeluid van Dime dat was zoooo vet en apart dat hebben die andere bands gewoon niet, vinnie's drums ook trouwesns ik weet niet PanterA was gewoon op en top origineel en Superjoint is gewoon een soort wannabe Pantera!

maar ik vrees ook met grote vrezen voor het nieuwe project van Dime en Vinnie zonder Phil is het ook niets, hmmmm........

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 11:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hehehe ik vind het dus juist precies andersom. Is denk ik te verklaren aangezien jij meer in de heavy kant zit .. (toch?)

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-06-2003 12:02 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou ja ik hou ook weer niet zo van het hele extreme gedoe met blastbeats enzo, maar dat vind ik ook niet "hard", m.a.w. ben geen black en extreme death metal freak.

nee kan niet warm of koud worden van Superjoit, vind het trwouens best extreme muziek hoor qua exremiteit doet het niet onder voor pantera dus wat dat betreft volg ik je niet helemaal!

Black Label Society vind ik wel geweldig, zeker 1919....eternal!

Zit wel een beetje in de down hoek, Down vind ik ook gaaf hou ook wel van southern rock trouwesn Blackfoot/Lynyrd/Molly Hatchet/ZZ top/Nugent etc.

maar Pantera zal toch altijd blijven prevaleren boven al die side projectjes! ondanks dat ik niet alle pantera schijven even goed vind, die DVD is wel geniaal trouwens!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2003 12:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik leef nog niet int DVD tijdperk .. althans .. mijn pctje niet ...

SJR is lekker ruw ... lekker gewoon zo extreem vind ik het ook weer niet.

Down heeft dat lekkere relaxedte gevoel erin ... goed gitaarwerk ..

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2004 15:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

live video van Down!

Heersch!

http://home.adelphi.edu/~johansec/Lifer.wmv

attila_de_hun
Posted 10-06-2004 15:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 12:10 schreef Jenje het volgende:
Ik leef nog niet int DVD tijdperk .. althans .. mijn pctje niet ...

SJR is lekker ruw ... lekker gewoon zo extreem vind ik het ook weer niet.

Down heeft dat lekkere relaxedte gevoel erin ... goed gitaarwerk ..

DE nieuwe SJR is een echte klapper. leuk is overgigens dat een nummer zowaar een riff heeft die ook al voor Viking crown is gebruikt. er wordt dus gerecycled en dat is toch mooi?

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-06-2004 15:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

behoorlijk niet live though!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2004 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 15:22 schreef Spirit In Black het volgende:
behoorlijk niet live though!
Geluid niet idd plaatjes wel

Spirit In Black
Posted 10-06-2004 15:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dan zie ik liever een goed gemaakte clip, i.p.v. dit gevalletje..

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 10-06-2004 19:25 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Superjoint Ritual is erg lomp, in de goeie zin van het woord, ik heb beide cd's, en de 97 demo op mp3 en vind het werkelijkwaar fantastisch, Down is iets meer luisterbaar, voor Nola, geniaal plaatje was dat, Down II is echt een stukje minder, mocht je die leuk vinden zal een waar stukje genot voor je worden.
De line-up is volgens mij inderdaad ongeveer hetzelfde, alleen een toetsenistje meehuppelen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 19:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Bustle in your hedgerow.......

waar o waar zouden ze dat vandaan gehaald hebben?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Spirit In Black
Posted 10-06-2004 19:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dat moet in het jaar 1971 geweest zijn.....

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2004 19:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie weet waar je in Nederland SuperJointRitual cd's kunt kopen? En welke de beste is?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 19:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Spirit In Black
Posted 10-06-2004 19:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 19:31 schreef Jenje het volgende:
Wie weet waar je in Nederland SuperJointRitual cd's kunt kopen? En welke de beste is?

in de cd zaak.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2004 19:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 19:32 schreef Spirit In Black het volgende:
in de cd zaak.
Zo slimpie ...

Maar welke mailorder heeft ze?
Displeased en codex iig niet

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 19:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 19:32 schreef Spirit In Black het volgende:
in de cd zaak.

Psst...ze hebben geen winkels in Delfzijl

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com