|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Suicidal Angels is een thrashmetalband uit Griekenland. In 2004 verscheen de eerste promo cd genaamd: The Calm Before The Storm, waarna in 2004 ook de eerste EP Bloodthirsty Humanity verscheen. Vervolgens kwam in 2006 de eerste mini cd Armies of hell uit en een jaar later in 2007 het eerste full lenght album: Eternal Domination. Op 20 november dit jaar verschijnt het nieuwe album genaamd: Sanctify of Darkness. Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe album, aangezien Eternal Domination hier ook heel vaak door de cd speler vliegt. http://www.myspace.com/suicidalangelsgreece |
|
En waar en wanneer is het concert? |
|
Dit hoort dus in het Heavy Metal topic hehe. MODS! |
|
Ik heb ze een paar jaar geleden in Atak in Enschede gezien, gave band! Bareuh... |
|
geniale band ik heb ze in leeuwarden gezien met onslaught een jaar terug niet hier, wel daar |
|
Ik zag ze laatst in het voorprogramma van Bonded By Blood en had nog nooit iets van, of over deze band gehoord. Ze zette toch wel een mooie en zeer strakke show neer |
|
Ze hebben al een kleine bekendheid, Martin van Drunen draagt er wel eens een shirt van, (Asphyx bij Dynamo Outdoor). Verder veel Kreator arrangementen in hun muziek, en een vleugje Exodus. Ze zitten wel bij Nuclear Blast, zou Markus Staiger ze zelf heben getekend? |
|
zo, gisteren gezien in het voorprogramma bij overkill (die, weer, ongelooflijk heersten). Wat een positieve verrassing was suicidal angels zeg. ik had nog nooit van deze band gehoord en werd totaal omver geblazen. Eindelij weer eens een band die perfect de stijl hanteert van de oude destruction, violent force, etc etc,.De band had ook erg veel succes. Gelijk de cd gekocht daar enop CD heerst het net zo hard. een dikke vette aarader wat mij betrft en hopelijk is de band een "blijvertje" |
|
Leuke band, vorige week gezien met Kataklysm. Heel veel Slayer maar het ragt wel lekker door! |
|
Lekker bandje, inderdaad. De band doet mij eerlijk gezegd een beetje denken (als ik een vergelijking moet maken) aan DBC met een vleugje Sepultura. bub |
|
Oude Sepultura qua accent vd zanger? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee. Sommige rifjes die gebruikt worden. Arise / Beneath The Remains periode. Ik heb dat maar een beetje hoor. DBC hoor ik er meer in terug. bub |
|
Ok. Deze band mag wat mij betreft ook op Fortarock waar er afgelopen jaar Warbringer stond. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-02-2010 15:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-02-2010 15:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: voor mij leek het meer op die oudere duitser thrashbands. Vandaar ook de link met sepultura, die leken daar vroeger ook op. Maargoed, iedereen ervaart zoiest natuurlijk weer anders |
|
Erg tof gisteren in De Pul |
|
Hier worden mijn oortjes blij van ^^ Black seeds of bunny! |
|
Eindhoven Metal Meeting! Gave band hoor! Lekker als een kip zonder kop door het publiek harken! |
|
Leuke band. Op Party.San echt flink losgegaan. Doet me ergens wel denken aan (oud) Slayer, maar hun laatste album is echt goed te pruimen. euu? |
|
Niuwe album, 'Dead Again', komt 19 november uit, via NoiseArt records. Nieuwe single 'Reborn in Violence' staat nu op hun myspace, en FUCK wat klinkt 'ie lekker!!! Kan niet wachten tot EMM!!! Black seeds of bunny! |
|
de nieuwe is VET!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Ze hadden toch een of andere bandwedstrijd gewonnen? Die nieuwe is wel leuk. |
|
31 mei in Little Devil - Tilburg Hatsjikidee! |
|
Haha, geheugen als een zeef. Ik dacht ze nog niet te kennen Gelukkig vond ik deze band in 2011 ook al leuk...over 2 weken op Graspop Hatsjikidee! |
|
Het nieuwe album. De eerste indruk is dat deze minder gejaagd is en dat er meer nadruk op groove is gelegd. Ligt prettig in het gehoor The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |