|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaat een mooie tour worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:6 februari in Dynamo |
|
Ook te ver Dan kan ik hoogstens het voorprogramma zien. (woon in de buurt van Alkmaar maar dan in een klote dorp) Of k moet slaapplek zien te vinden natuurlijk. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ah, misschien heen! |
|
Maar in Dynamo geen ToT en Magenta erbij. Nou is ToT wel vaker te zien alsook Gothminister maar Magenta, en voor mij persoonlijk de meest gave band van deze package is hier nog nooit eerder geweest en zal verder ook nauwelijks touren dus alleen voor hen is het reisje Drachten al de moeite waard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ToT kwam de laatste 2 keer maar weinig publiek op af helaas Heb je een linkje van Magenta want je maakt me nieuwsgierig naar de muziek |
|
www.myspace.com/magenta De laatste keer ToT was erg slecht gepromoot dus vandaar een tegenvallende opkomst vermoed ik trouwens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Danke Oei, dat klinkt wel heel erg op safe gespeeld met de zangeres als zwakste schakel in het geheel.. Sinds wanneer trek jij überhaupt dit soort muziek eigenlijk quote:Volgens mij was het op die tour in alle Nederlandse zalen minder. Ik ben blij voor ze dat ze nu in elk geval 1 sterke support erbij hebben want op eigen kracht zal het ToT niet lukken om de Nederlandse zalen vol te spelen gok ik zo. Dat was trouwens eind jaren '90 met Helena en al haar gekke fratsen op het podium ook al niet zo.. Have a good tour anyhow! |
|
quote:Je moest eens weten wat ik allemaal luister In principe luister ik bijna alles...openminded quote:Klopt, de opkomst was op alle Nederlandse shows erg matig ja. Gek genoeg trekken ze in andere landen wel volle zalen. Ach ja, ondanks de mindere opkomsten hier komen ze wel altijd graag naar Nederland Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
7 november speelt Trail of Tears met 13 supports bij Tattoo Fest Twente in nijverdal supports zijn: The monolith deathcult Houwitser Stream of passion Izegrim Erebus Myrkvar Warmaster Endymaeria Insomnia(oud leden snakes& sirens) Galanor Incission Dead in Decadence en er komt nog een surprise act. zijn dit supports genoeg om een zaal/complex van 600 man vol te krijgen? www.tattoofesttwente.nl |
|
quote: Hoop het voor ze! The monolith deathcult, Houwitser, Izegrim trokken vorig jaar op metalfest samen nog geen 60 mensen. denk dat het eerder een 250 / 300 bezoekers in totaal zal zijn. |
|
En dat lijkt me met een vrij ferme entreeprijs nog een redelijk optimistische schating.... |
|
Allemaal positief blijven en gewoon met z'n allen komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
14 bands voor 20 euro lijkt mij geen ferme entreeprijs. Je gaat die kaarten toch niet weggeven! Daarbij een biertje voor 1,50 euro terwijl je bij een gemiddelde zaal daarvoor tegenwoordig al 2 euro of meer betaald lijkt het mij dat we goed schappelijk zijn. Ik kerkrade betaal je alleen voor T.O.T plus 1 support al tien euro. |
|
quote:ik las de banner hier onderaan verkeerd en zag 27 ipv 21 |
|
Ik denk dat de reden dat er amper publiek op ToT afkomt niet ligt aan de reclame ervoor, meer aan de kwaliteit van het gebodene. |
|
Dat heet kwestie van smaak Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als ik de releases en de waardering daarvan lees niet. Kom op zeg, muzikaal stel het geen drol meer voor. |
|
Dan nog, kwestie van smaak Er zijn er zovelen die de band en z'n albums wel waarderen en in volle getale de shows bezoeken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nog wat data van ToT als voorprogramma van Epica: 07 jan 2010 Bibelot, Dordrecht 08 jan 2010 P60, Amstelveen 09 jan 2010 Hedon, Zwolle 10 jan 2010 Tivoli, Utrecht |
|
quote: Heb je überhaupt de reacties op de laatste release gelezen (behalve die van ZM) of de plaat gehoord? |
|
in de aardschok krijgen ze volgens mij 85 punten en bij lords of metal maar liefst 96. In belgie en frankrijk waren zein diverse bladen cd van de maand dus volgens mij zijn dat toch leuke dungen voor een gemiddeld rapport cijfer. Die laatste cd van hun vind ik zeer sterk!!!!!!!!! @ judge M 27 euro zou inderdaad duur zijn geweest. |
|
Deadcell speelt ook, lees ik net. |
|
Komende zaterdag gaat het van start Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Morgen; helaas kan ik er wegens omstandigheden niet bij zijn (nee, geen overlijdensgeval in de familie)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |