|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Boeiender |
|
quote: Hele dikke +1! Ik heb hier twee videobanden van elk 4 uur liggen met allemaal materiaal van hem uit begin jaren tachtig, geweldig! Bareuh... |
|
WTF?????????? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ontopic!! |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ron Brandsteder was vanavond nog op tv bij een of andere quiz en weer zo nu en dan die lach. HIIIIGHHHH Te geniaal |
|
ja, zat ik ook te kijken, geweldig. Dat ze die man laat ze maar lachen afgepakt hebben en het robert ten brink nu laten doen. Ik kijk gelijk niet meer, dat zal die schobbejakken leren! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De ouderen van tegenwoordig hebben gelijk. Televisieprogramma's waren vroeger zo veel beter! |
|
quote: +1 |
|
quote: Als ik het bovenstaande maar hoef te lezen schiet ik al in de lach. Ben ik dan een humorloze aap? |
|
Juist niet! Elke smaak is ook een smaak. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Historisch! Edit: Maar waar het mis ging met hem: Op een gegeven moment ging hij alles herkauwen. B.v. die van die rooie wijn die niet in huis was, die herhaalde hij weer in de campingwinkel met "die hebben we niet" als er weer een artikel aangeboden werd. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 29-09-2009 22:39] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
5:08! HIIIIGHHHHHH |
|
2.02 is nog genialer |
|
hehe |
|
quote: quote: HIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGH [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-10-2009 23:55] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
-->>Hieghh!! |
|
@Argh: Foto's of filmpjes erbij? |
|
Die 4e snap ik niet. Wat is er voor iets bijzonders in Bilthoven dan? |
|
geen idee, ik citeer ook maar wat ik op het net vind :') Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het RIVM zit in Bilthoven. |
|
quote: Niet slecht voor een Nijenrodiaan. Ik droom ook van Nijenrode, ik heb een erg slechte inborst en houd ervan om er SODOMIETISCH op los te leven. Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief |
|
uit 1e hand. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |