|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh ja da's waar ook. Volgens mij hadden we een beetje beloofd om daar heen te gaan, maar ja jammer, dan zit ik in Zweden. |
|
Duur zeg 16,- Als het goed is aanwezig met Regeer, maar misschien zijn er al weer andere plannen. |
|
Zoals het lijkt nog steeds aanwezig! |
|
quote: +1. |
|
Ik denk wel dat ik ga ja. Toch in de buurt. |
|
Absu heerst!! laatste show bij Hole in the sky was ook weer 45 min. alles er doorheenrammen.. geniale band. Een van de weinige bands die live misschien nog wel vetter is als op plaat... Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Mooi! Stond al tijd genoteerd in me agenda. =) |
|
quote: Beter, mag ik nog steeds mee? |
|
Absu! Deze moet ik even onthouden. |
|
quote:CHECK! Vervoer is ook al geregeld |
|
Gisteren kaartje besteld |
|
+ ZOROASTER |
|
Aanvang: 22.00 uur dus Gelukkig woon ik niet al te ver weg... |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig. Bla |
|
Even kijken of het vervoer geregeld kan worden, zo ja, aanwezig! |
|
Ah, gezellig, buurmannetje! |
|
Gezellig! We hebben er zin in! NS Nachtnet dus niemand is Bob... Bla |
|
Waarschijnlijk heb ik geen vervoer, dus niet aanwezig |
|
quote: +1 @Verstikking:.Jammer.had je nieuwe chickie wel willen zien,als ze meeging. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 03-11-2009 11:53] =) |
|
Mijn meisje is eigenlijk geen metalfan. Ze vind het wel leuk om regelmatig een metalconcertje te bezoeken, maar niet als ze er dan 16 euro of zo voor moet dokken (naar kleinere concertjes gaat ze vaak wel mee ). Heeft iemand anders misschien een crashplekkie voor mij? |
|
vannacht geen treinen tussen Rotterdam en Utrecht maar wel bussen. Regeer ben je al beter? Bla |
|
quote: Oh, dat zal m'n broer leuk vinden, als ie nog gaat tenminste Anyway, ik ben aanwezig! |
|
quote:Helaas... gaat hem niet worden. Volgende keer beter! Had Absu gelukkig al 2 keer gezien dit jaar. |
|
Had ik ook graag willen zien..mezzadurus zijn eigen band, bloodstorm, ooit in baroeg gezien...hoe hard was dat..benieuwd of we nog wat reviews krijgen van de mensen die wel konden. |
|
Het was een leuke avond gister! Rond half 10 stapte ik Night...ehh Watt binnen. Men heeft het aardig verbouwd (grotere ingang etc.) en ziet er mooi uit. Nadat ik m'n jas had afgegeven bij de garderobe (gratis!) en een biertje (2,20!) had gekocht bij de mooie, schaarsgeklede negerin achter de bar was het nog best lang wachten op opener Zoroaster. Achteraf denk wel de minste band van de avond, want het was een muzikale chaos waarvan je moet houden. Sludgedoom dus. Wel was het mooi om de drummer zo heftig aan het werk te zien. Razor of Occam was daarna stukken beter. Moest bij deze band ook meerdere malen denken aan Goatwhore. Lekkere, up-tempo black/death, met een uiterst drukke bassist haha. Pantheon I vond ik lekker spelen, alleen met de zang had ik niet zoveel mee. Omdat het het laatste optreden van de tour was, kwamen er nog wat bandleden van de andere bands het podium op, om een nummertje mee te spelen, danwel zingen. Ook speelde men opeens een stukje van Enter Sandman in hun set. Al met al een goed optreden. Absu was de band van de avond! Heerlijke black/thrash van de bovenste plank. Men speelde oud en nieuwe werk waaronder oa Swords and Leather, Manannán en 13 Globes. Heb er weinig aanmerkingen op, maar misschien was het op Stonehenge net ff wat beter. Maar dat is mijn mening. Ook was het jammer dat een deel van het publiek al weg was; misschien beter om in het vervolg wat vroeger te beginnen? Anyway, heb een leuke avond gehad! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |