|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand die deze band kent? Het is gothic/industrial. Ben op zoek naar hun website maar kan die niet vinden. Iemand die hem ff kan geven? Thx. |
|
He dat klinkt wel koel, bedankt voor de tip |
|
Ik vind Terminal Choice beter. Dat is ook een band van die gast http://www.recycleyourears.com/articles/interviews/tc.htm Homepage BlutEngel: http://www.terminal-choice.de/blutengel.html [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-04-2002 12:24] |
|
Die Form vind ik ook stukken beter. |
|
dank je |
|
"Welle Erdball" en "Panzermensch" zul je dan ook wel leuke bands vinden, denk ik. Het is niet echt mijn stijl. Net iets té industrial waardoor ik het al snel associeer met trance e.d. (maar dit is erg kort door de bocht bekeken ) [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 02-04-2002 13:02] Hakkuh |
|
Dat is ook lekker kort door de bocht bekeken (oe er zit een bassbeat in oe das house) |
|
quote: Absoluut! Al vind ik VNV Nation weer beter Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb net 2 nummertjes gedownload....leuk, maar VNV vind ik beter. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
NP : Seelenschmerz van Blutenegel, ook een erg goed nummer, beetje meer oude 80jarige sound. |
|
Heb hier net 3 cd's gedownload van terminal choice, en dat klinkt idd erg goed, beter dan blutengel. Maar ik vind die form ook net iets beter... |
|
Iedereen moet Hocico eens proberen .. is much more evil |
|
quote: Heb er juist wat van gedownload en bevalt me wel. |
|
eerste ding als ik morgen wakker wordt: iets downen van blutengel, lijkt me wel een wijze groep As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: Dat ken ik weer niet. Luister dit soort muziek ook maar af en toe |
|
BlutEngel is heeeeeeeel gaaf, so is Terminal Choice. De andere projecten van Mr. Pohl mogen er ook zijn, Seelenkrank en Tumor. 'Soul of Ice'vind ik persoonlijk een leuk BlutEngel nummer, en van Terminal Choice vind ik "I kissed her" errug gaaf... En hallo btw, ik ben hier nieuw |
|
Ik vind blutengel wel goed maar ik houd toch wel meer van metal dan van dark-wave enz. the wicked one has come |
|
Jaa blutengel is lievig Maar er zijn wel betere bands maar van darkwave is blutengel het beste |
|
quote: Ja inderdaad This is where angels don't sing the wicked one has come |
|
quote: Lievig? Anyway, ik vind Blutengel niet veel bijzonder. De muziek is tot daar aan toe, maar de stem van Pohl irriteerd me erg snel. Live heb ik ze nog nooit gezien, dus ga ze wellicht in de Effenaar even uitchecken. |
|
Heavy Metal? |
|
quote: not anymore |
|
24september in Effenaar, Eindhoven Gaan der nog mensen heen? There is time, but no time to waste - There are rules, but they seem to fade |
|
Jazeker, ik ga er van uit dat ik aanwezig zal zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hangt er een beetje van af wat de lokale vledermausensletten doen. 50% kans dat ik er mijn hoofd vertoon. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |