![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Not sure if Tankehaten is trolling or not... ![]() |
|
quote: Zie net deze video( http://vimeo.com/25817390 ) op hun myspace en vind het wel furieuze vocalen (klonken iets minder @ willemeen), beetje jankerig... desalniettemin lekker smerig! ![]() |
|
quote: Jankerig zeker, een beetje diversiteit in het stemgeluid zou geen kwaad kunnen. quote: Hij kwam in eerste instantie erg serieus over, maar zal inmiddels wel over gegaan zijn op trollen omdat hij niet serieus wordt genomen. Olé! [Dit bericht is gewijzigd door Hotsenflotsen op 07-02-2012 17:30] Kni Kna Knallen ![]() |
|
Een tape versie van de 2009 EP zal rond mei verkrijgbaar zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Absurdist op 07-02-2012 20:22] ![]() |
|
Muzikaal gezien een prima bandje. Ik trek het goed. Wat betekent dat ik best benieuwd ben naar aankomend werk ongeacht van eventuele forummissers. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
, [Dit bericht is gewijzigd door voidoffunus op 11-04-2012 4:28] ![]() |
|
Wegens een onmogelijke samenwerking heeft Funus besloten niet meer door te gaan als band, om opgeslokt te worden door de leegte. Mochten jullie elders lezen dat de band nog actief is komt dat omdat iemand binnen de band de wachtwoorden enkele dagen geleden zonder enige mededeling heeft veranderd en aan de haal wilt gaan met ideeën die niet geheel van hem zijn. Lekker goedkoop dus. Speciaal om dit te vieren wat onuitgebracht materie; http://soundcloud.com/germaan/funus-demo-2010-a-figure-in [Dit bericht is gewijzigd door voidoffunus op 11-04-2012 18:55] ![]() |
|
Jammer, ik was wel benieuwd hoe jullie je zouden ontwikkelen. ![]() |
|
Haha, ongelofelijk gast. Echt :') ![]() |
|
Zo ongelofelijk is het niet Nicky. Sterker nog, het is relatief logisch wanneer ethische kwesties finaal botsen. ![]() |
|
Oh please, do tell! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ik ben verblindT door verdriet. ![]() Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Kusje er op? ![]() |
|
Hierbij het officiële bericht dat Funus niet stopt en dat er verder niets aan de hand is. De user "voidoffunus" plaatst onjuiste berichten en zorgt voor misleiding. Om deze reden is dan ook al bericht gestuurd naar de mods om deze user te bannen. Alle berichten van "voidoffunus" kunnen dan ook als valse informatie beschouwd worden, bij deze. ![]() |
|
Gaaf! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Volgens mij heeft de tango twee personen nodig. Al het gemaakte werk wat tevens mijn intellectueel eigendom is zal vanmiddag online staan om mijn authenticiteit te waarborgen. ![]() |
|
quote: Voor zover ik het van hier kan zien (overigens geen mail gehad), post voidoffunus onder hetzelfde IP als Absurdist eerder. Dat betekent dat degene die nu onder Absurdist post een ander is dan eerder, dat spreekt niet echt voor het waarheidsgehalte van bovenstaande. Verder weet ik niet wat voor interne strubbelingen jullie hebben, maar kom er lekker zelf uit en ga niet kinderachtig via forumaccounts de waarheid proberen te manipuleren. Dus, kom maar gewoon over de brug met wie wie is, wie eruit is en wie er overblijft enzovoorts. edit: een alternatief is dat ik beide accounts ban en dit topic parkeer. Als jullie eruit zijn horen we het dan wel weer. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-04-2012 10:33] Quis moderabat ipsos moderatores? ![]() |
|
Haha fantastisch! God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Hier wordt straks iemand neergestoken denk ik, vet troe! spelfout weggehaald... ![]() |
|
CHD bestaat gewoon nog hoor, kan wel in dit topic nu ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-04-2012 10:49] God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Wij hebben aan het begin van de band aangegeven de band op te doeken wanneer er onenigheid zou ontstaan en ik hecht dan ook waarde aan deze afspraak. ps. Ik plaats dit puur om aan te geven dat FUNUS gestopt is te bestaan, mocht het doorgaan onder dezelfde naam dan is het slechts een spook van wat het ooit is geweest. [Dit bericht is gewijzigd door voidoffunus op 12-04-2012 18:26] ![]() |
|
Nog meer spoken Robin? Funus lijkt haast niet zonder te kunnen. Succes, beide. Opdat er op z'n minst iets moois uit mag ontstaan. ![]() |
|
Verwacht sowieso een lugubere triphop collaboratie tussen mij en een goa producer! [Dit bericht is gewijzigd door voidoffunus op 11-04-2012 11:28] ![]() |
|
De bandleden moeten gewoon kleur bekennen, zich laten ombouwen tot vrouw en verder gaan onder de naam "Venus". Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |