IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Funus Vorige pagina | Volgende pagina
Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 11-04-2012 11:27 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2012 11:18 schreef voidoffunus het volgende:
Verwacht sowieso een lugubere triphop collaboratie van tussen mij en een goa producer!

Haha, gruwelijk! Een genre dat ik als luisteraar hoog in het vaandel draag.

Top. Succes.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 11-04-2012 11:29 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

... en die split met Vazal dan?

Woorden schieten tekort.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 12-04-2012 14:00 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 11 april 2012 10:53 schreef voidoffunus het volgende:
De vocalist (ik) is uit de band gestapt [...] Ik plaats dit puur om aan te geven dat FUNUS gestopt is te bestaan, mocht het doorgaan onder dezelfde naam dan is het slechts een spook van wat het ooit is geweest.

Als je eruit bent gestapt en er schijnbaar iets is wat door kan (zal?) gaan onder dezelfde naam, dan klinkt het meer alsof er louter een wisseling in de lineup heeft plaatsgevonden. Toegegeven, dit kun je op allerlei manieren uitleggen, maar uiteindelijk verandert dat er weinig aan.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-04-2012 15:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Uiteindelijk is het gewoon een prachtige manier van aandacht trekken. Ruzie in een band en hier komen uithuilen.

Shining-trekjes.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 12-04-2012 15:27 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Dus als ik het goed begrijp:

Zangert stapt uit band van 4 (?) man, en bepaalt daarbij gelijk dat de band ophoudt te bestaan, terwijl de overige leden geen reden zien tot stoppen?

Ker0l, neem jezelf niet zo serieus.

Why doesn't my music get me all the chicks?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2012 15:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goede tijden Blackie tijden ..

Nu nog een goede cliffhanger ..

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-04-2012 15:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De zanger gaat voor een geslachtsverandering en wordt de zangeres van Heels of Steel. De cirkel is rond.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 12-04-2012 15:42 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Dit terwijl ik medeoprichter ben en verantwoordelijk ben voor enorm veel binnen deze band, van logo tot ethiek.

Ben nog steeds benieuwd wat hij hier mee bedoeld? Verantwoordelijk voor de ethiek? Zoiets als: jongens, laten we ons zo en zo voordoen, en zo en zo op het podium gaan staan dan komen we over als superduister ende mysterieus?

Why doesn't my music get me all the chicks?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2012 15:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2012 15:42 schreef GrindMaster het volgende:
Ben nog steeds benieuwd wat hij hier mee bedoeld? Verantwoordelijk voor de ethiek? Zoiets als: jongens, laten we ons zo en zo voordoen, en zo en zo op het podium gaan staan dan komen we over als superduister ende mysterieus?
Euhm doen 7 vd 10 black bands dat niet dan?

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 12-04-2012 16:20 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 12 april 2012 15:42 schreef GrindMaster het volgende:

Die indruk dat de hele band vooral om een imago draait heb ik ook altijd gehad en de recente ontwikkelingen bevestigen dit maar al te zeer.

Een ep'tje uitgebracht in 2009. Wat een verlies......

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 12-04-2012 16:21]

don't mistake lack of talent for genius

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-04-2012 18:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gaat lekker hier in dit topic

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-04-2012 18:36 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:

Ik plaats dit puur om aan te geven dat FUNUS gestopt is te bestaan, mocht het doorgaan onder dezelfde naam dan is het slechts een spook van wat het ooit is geweest.

Spoken vind ik anders vrij black; ik zie toekomstperspectief!

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

voidoffunus
Usericon van voidoffunus
Posted 13-04-2012 11:18 by voidoffunus Wijzig reactieProfiel van voidoffunusQuote dit berichthttp://MYSPACE.COM/VOIDOFFUNUS

quote:
Op 12 april 2012 15:27 schreef GrindMaster het volgende:
Dus als ik het goed begrijp:

Zangert stapt uit band van 4 (?) man, en bepaalt daarbij gelijk dat de band ophoudt te bestaan, terwijl de overige leden geen reden zien tot stoppen?

Ker0l, neem jezelf niet zo serieus.

Ben je het nooit zat er volledig naast te zitten?

Door simplistisch denken heeft dit forum een hele mythe gemaakt omtrent imago, terwijl wij in het oefenhok aan het genieten waren van de jeugd van tegenwoordig, stoner en wat ganja dachten jullie aan duivelse bosgnoom vereringen :'). Als jullie moeite hebben met een luguber/duister imago verwijs ik jullie naar Nick & Simon of andere toppers van de palingsound. Een black metal band met het uiteindelijk leeg zijn van het universum als concept is misschien wel iets te hoog gegrepen voor jouw perceptie.

Ik wil jullie dan ook authentiek bedanken voor de meest uiteenlopende reacties in dit topic. Ik heb vaak moeten lachen om jullie opmerkingen in combinatie met jullie treurige manier van leven & rationaliseren.

Anyhow, ik wens de heren alle succes toe met het verspreider van hun muziek en ben verlicht geraakt nu ik geen onderdeel meer ben van deze lachwekkende scene vol zwaar autistische en verschrikkelijk onzekere personages. Het genieten van de muziek gaat nu veel beter sinds ik niet meer hoef aan te zien hoe triest 90% van deze buitengewoon slappe scene daadwerkelijk is.

[Dit bericht is gewijzigd door voidoffunus op 13-04-2012 11:32]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2012 11:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 13-04-2012 11:36 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 13 april 2012 11:18 schreef voidoffunus het volgende:

Door simplistisch denken heeft dit forum een hele mythe gemaakt omtrent imago, terwijl wij in het oefenhok aan het genieten waren van de jeugd van tegenwoordig, stoner en wat ganja dachten jullie aan duivelse bosgnoom vereringen :'). Als jullie moeite hebben met een luguber/duister imago verwijs ik jullie naar Nick & Simon of andere toppers van de palingsound. Een black metal band met het uiteindelijk leeg zijn van het universum als concept is misschien wel iets te hoog gegrepen voor jouw perceptie.

Ik wil jullie dan ook authentiek bedanken voor de meest uiteenlopende reacties in dit topic. Ik heb vaak moeten lachen om jullie opmerkingen in combinatie met jullie treurige manier van leven & rationaliseren.

Anyhow, ik wens de heren alle succes toe met het verspreider van hun muziek en ben verlicht geraakt nu ik geen onderdeel meer ben van deze lachwekkende scene vol zwaar autistische en verschrikkelijk onzekere personages. Het genieten van de muziek gaat nu veel beter sinds ik niet meer hoef aan te zien hoe triest 90% van deze buitengewoon slappe scene daadwerkelijk is.

Maareh, Robin. Het account "R." kan dus dicht aangezien je nu onder "voidoffunus" post?

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-04-2012 11:37 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

[quote]Op 13 april 2012 11:18 schreef voidoffunus het volgende:

Zegt Calimero jou iets, kleinzerig is voor jou nog te groots uit gedrukt.
Zelfs naa 3 keer kwotwn nog niet.......

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 13-04-2012 11:40]

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 13-04-2012 11:37 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Nark, HOE MOEILIJK IS FATSOENLIJK QUOTEN?

LAL, na je edit klopt er nog steeds geen zak van.

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 13-04-2012 11:38]

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

nark
Usericon van nark
Posted 13-04-2012 11:39 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

[quote]Op 13 april 2012 11:37 schreef G.I.R.L. het volgende:

LAL, na je edit klopt er nog steeds geen zak van.[/quote
Maar jij blijf wel een zak

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 13-04-2012 11:39 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Je doet het er gewoon om, kán niet anders.

Hypnos
je bekijkt me maar
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2012 11:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2012 11:39 schreef nark het volgende:
Op 13 april 2012 11:37 schreef G.I.R.L. het volgende:

LAL, na je edit klopt er nog steeds geen zak van.[/quote
Maar jij blijf wel een zak

schitterend

Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid.

voidoffunus
Usericon van voidoffunus
Posted 13-04-2012 11:40 by voidoffunus Wijzig reactieProfiel van voidoffunusQuote dit berichthttp://MYSPACE.COM/VOIDOFFUNUS

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 13-04-2012 11:41 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 13 april 2012 11:40 schreef voidoffunus het volgende:

voidoffunus
Usericon van voidoffunus
Posted 13-04-2012 11:41 by voidoffunus Wijzig reactieProfiel van voidoffunusQuote dit berichthttp://MYSPACE.COM/VOIDOFFUNUS

Perfect, dan kan dit profiel op slot .

[Dit bericht is gewijzigd door voidoffunus op 13-04-2012 11:43]

nark
Usericon van nark
Posted 13-04-2012 11:42 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2012 11:39 schreef G.I.R.L. het volgende:
Je doet het er gewoon om, kán niet anders.

Nee hoor op en iPad werkt het een en ander anders en ik ben zoiezo een noob met computers maar ik ga nu maar weer on topic voor dat ik een ban aan de broek krijg...

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-04-2012 11:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 april 2012 11:42 schreef nark het volgende:
Nee hoor op en iPad werkt het een en ander anders en ik ben zoiezo een noob met computers maar ik ga nu maar weer on topic voor dat ik een ban aan de broek krijg...

Koop dan ook fatsoenlijk spul in plaats van die gehypte meuk.

Jammer dat de band niet meer is.

Boeiender

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com