![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
... en die split met Vazal dan? Woorden schieten tekort. ![]() Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Als je eruit bent gestapt en er schijnbaar iets is wat door kan (zal?) gaan onder dezelfde naam, dan klinkt het meer alsof er louter een wisseling in de lineup heeft plaatsgevonden. Toegegeven, dit kun je op allerlei manieren uitleggen, maar uiteindelijk verandert dat er weinig aan. ![]() |
|
Uiteindelijk is het gewoon een prachtige manier van aandacht trekken. Ruzie in een band en hier komen uithuilen. Shining-trekjes. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
Dus als ik het goed begrijp: Zangert stapt uit band van 4 (?) man, en bepaalt daarbij gelijk dat de band ophoudt te bestaan, terwijl de overige leden geen reden zien tot stoppen? Ker0l, neem jezelf niet zo serieus. Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Goede tijden Blackie tijden .. Nu nog een goede cliffhanger .. ![]() |
|
De zanger gaat voor een geslachtsverandering en wordt de zangeres van Heels of Steel. De cirkel is rond. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
quote: Ben nog steeds benieuwd wat hij hier mee bedoeld? Verantwoordelijk voor de ethiek? Zoiets als: jongens, laten we ons zo en zo voordoen, en zo en zo op het podium gaan staan dan komen we over als superduister ende mysterieus? Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
quote:Euhm doen 7 vd 10 black bands dat niet dan? ![]() |
|
quote: ![]() Een ep'tje uitgebracht in 2009. Wat een verlies...... [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 12-04-2012 16:21] don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
Gaat lekker hier in dit topic ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Spoken vind ik anders vrij black; ik zie toekomstperspectief! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Ben je het nooit zat er volledig naast te zitten? Door simplistisch denken heeft dit forum een hele mythe gemaakt omtrent imago, terwijl wij in het oefenhok aan het genieten waren van de jeugd van tegenwoordig, stoner en wat ganja dachten jullie aan duivelse bosgnoom vereringen :'). Als jullie moeite hebben met een luguber/duister imago verwijs ik jullie naar Nick & Simon of andere toppers van de palingsound. Een black metal band met het uiteindelijk leeg zijn van het universum als concept is misschien wel iets te hoog gegrepen voor jouw perceptie. Ik wil jullie dan ook authentiek bedanken voor de meest uiteenlopende reacties in dit topic. Ik heb vaak moeten lachen om jullie opmerkingen in combinatie met jullie treurige manier van leven & rationaliseren. Anyhow, ik wens de heren alle succes toe met het verspreider van hun muziek en ben verlicht geraakt nu ik geen onderdeel meer ben van deze lachwekkende scene vol zwaar autistische en verschrikkelijk onzekere personages. Het genieten van de muziek gaat nu veel beter sinds ik niet meer hoef aan te zien hoe triest 90% van deze buitengewoon slappe scene daadwerkelijk is. [Dit bericht is gewijzigd door voidoffunus op 13-04-2012 11:32] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Maareh, Robin. Het account "R." kan dus dicht aangezien je nu onder "voidoffunus" post? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
[quote]Op 13 april 2012 11:18 schreef voidoffunus het volgende: Ben je het nooit zat er volledig naast te zitten? Door simplistisch denken heeft dit forum een hele mythe gemaakt omtrent imago, terwijl wij in het oefenhok aan het genieten waren van de jeugd van tegenwoordig, stoner en wat ganja dachten jullie aan duivelse bosgnoom vereringen :'). Als jullie moeite hebben met een luguber/duister imago verwijs ik jullie naar Nick & Simon of andere toppers van de palingsound. Een black metal band met het uiteindelijk leeg zijn van het universum als concept is misschien wel iets te hoog gegrepen voor jouw perceptie. Ik wil jullie dan ook authentiek bedanken voor de meest uiteenlopende reacties in dit topic. Ik heb vaak moeten lachen om jullie opmerkingen in combinatie met jullie treurige manier van leven & rationaliseren. Anyhow, ik wens de heren alle succes toe met het verspreider van hun muziek en ben verlicht geraakt nu ik geen onderdeel meer ben van deze lachwekkende scene vol zwaar autistische en verschrikkelijk onzekere personages. Het genieten van de muziek gaat nu veel beter sinds ik niet meer hoef aan te zien hoe triest 90% van deze buitengewoon slappe scene daadwerkelijk is. Zegt Calimero jou iets, kleinzerig is voor jou nog te groots uit gedrukt. ![]() Zelfs naa 3 keer kwotwn nog niet....... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 13-04-2012 11:40] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Nark, HOE MOEILIJK IS FATSOENLIJK QUOTEN? LAL, na je edit klopt er nog steeds geen zak van. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 13-04-2012 11:38] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
[quote]Op 13 april 2012 11:37 schreef G.I.R.L. het volgende: Nark, HOE MOEILIJK IS FATSOENLIJK QUOTEN? LAL, na je edit klopt er nog steeds geen zak van.[/quote Maar jij blijf wel een zak ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Je doet het er gewoon om, kán niet anders. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: schitterend Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Perfect, dan kan dit profiel op slot ![]() [Dit bericht is gewijzigd door voidoffunus op 13-04-2012 11:43] ![]() |
|
quote: Nee hoor op en iPad werkt het een en ander anders en ik ben zoiezo een noob met computers maar ik ga nu maar weer on topic voor dat ik een ban aan de broek krijg... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Koop dan ook fatsoenlijk spul in plaats van die gehypte meuk. ![]() Jammer dat de band niet meer is. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |