IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Funus Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-04-2012 12:01 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2012 11:58 schreef MR. N het volgende:
Koop dan ook fatsoenlijk spul in plaats van die gehypte meuk.

Jammer dat de band niet meer is.

Dat is de hipser in mij he.........
Maar benieuwd wat Funus inc. nu gaat doen........

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-04-2012 12:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2012 11:18 schreef voidoffunus het volgende:
Ben je het nooit zat er volledig naast te zitten?

Door simplistisch denken heeft dit forum een hele mythe gemaakt omtrent imago, terwijl wij in het oefenhok aan het genieten waren van de jeugd van tegenwoordig, stoner en wat ganja dachten jullie aan duivelse bosgnoom vereringen :'). Als jullie moeite hebben met een luguber/duister imago verwijs ik jullie naar Nick & Simon of andere toppers van de palingsound. Een black metal band met het uiteindelijk leeg zijn van het universum als concept is misschien wel iets te hoog gegrepen voor jouw perceptie.

Ik wil jullie dan ook authentiek bedanken voor de meest uiteenlopende reacties in dit topic. Ik heb vaak moeten lachen om jullie opmerkingen in combinatie met jullie treurige manier van leven & rationaliseren.

Anyhow, ik wens de heren alle succes toe met het verspreider van hun muziek en ben verlicht geraakt nu ik geen onderdeel meer ben van deze lachwekkende scene vol zwaar autistische en verschrikkelijk onzekere personages. Het genieten van de muziek gaat nu veel beter sinds ik niet meer hoef aan te zien hoe triest 90% van deze buitengewoon slappe scene daadwerkelijk is.

Vergeet je staart niet tussen je benen te steken.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-04-2012 12:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 april 2012 12:01 schreef nark het volgende:
Dat is de hipser in mij he.........
Maar benieuwd wat Funus inc. nu gaat doen........

Hipster.... right. Je weet dat het sinds 2001 niet meer hip is om je aars ongevraagd te laten zien?

Funus Inc. Goede doorstartnaam.

Boeiender

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 13-04-2012 12:23 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Ben je het nooit zat er volledig naast te zitten?

Door simplistisch denken heeft dit forum een hele mythe gemaakt omtrent imago, terwijl wij in het oefenhok aan het genieten waren van de jeugd van tegenwoordig, stoner en wat ganja dachten jullie aan duivelse bosgnoom vereringen :'). Als jullie moeite hebben met een luguber/duister imago verwijs ik jullie naar Nick & Simon of andere toppers van de palingsound. Een black metal band met het uiteindelijk leeg zijn van het universum als concept is misschien wel iets te hoog gegrepen voor jouw perceptie.

Niet te hoog gegrepen, gewoon pretentieus geneuzel en grote onzin bovendien. Of heb je ook daadwerkelijk onderbouwing voor je stelling van de leegte van het universum?

Oh, en De Jeugd van Tegenwoordig is voor hipsters... maar ik heb zo'n idee dat het woord hipster tegenwoordig door dit soort figuren eerder als compliment wordt ontvangen.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 13-04-2012 12:24]

Why doesn't my music get me all the chicks?

rotor
Usericon van rotor
Posted 13-04-2012 13:54 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2012 12:23 schreef GrindMaster het volgende:
hipsters...

De ZM-kliek heeft ook een woordje geleerd hoor.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-04-2012 13:58 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 12 april 2012 18:36 schreef Gemene Lepel het volgende:
Spoken vind ik anders vrij black; ik zie toekomstperspectief!

Bassie & Adriaan zongen het jaren geleden al...

5 Euro's? Op je muil!!

Hotsenflotsen
Usericon van Hotsenflotsen
Posted 14-04-2012 13:33 by Hotsenflotsen Wijzig reactieProfiel van HotsenflotsenQuote dit bericht

quote:
...terwijl wij in het oefenhok aan het genieten waren van de jeugd van tegenwoordig, stoner en wat ganja dachten jullie aan duivelse bosgnoom vereringen :').

Volgens mij zijn wij allemaal in 't spreekwoordelijke ootje genomen!

quote:
Op 13 april 2012 11:18 schreef voidoffunus het volgende: ...ben verlicht geraakt nu ik geen onderdeel meer ben van deze lachwekkende scene vol zwaar autistische en verschrikkelijk onzekere personages.

Iets met een pot, een ketel en een hele hoop verwijten over zwart zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Hotsenflotsen op 19-07-2012 19:00]

Kni Kna Knallen

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-04-2012 13:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2012 12:31 schreef Tankhenaten het volgende:
Zat ben ik het, dat Funus belachelijk gemaakt wordt. Funus is GEEN grap. Funus supports DEATH TO MANKIND.

TRAITORS WILL DIE.

Godverdegodver, he-le-maal gemist dit.

*schenkt een nieuwe kop koffie in*

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-04-2012 13:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:

Ik wil jullie dan ook authentiek bedanken voor de meest uiteenlopende reacties in dit topic. Ik heb vaak moeten lachen om jullie opmerkingen in combinatie met jullie treurige manier van leven & rationaliseren.
Likewise

quote:
Anyhow, ik wens de heren alle succes toe met het verspreider van hun muziek en ben verlicht geraakt nu ik geen onderdeel meer ben van deze lachwekkende scene vol zwaar autistische en verschrikkelijk onzekere personages. Het genieten van de muziek gaat nu veel beter sinds ik niet meer hoef aan te zien hoe triest 90% van deze buitengewoon slappe scene daadwerkelijk is.
Zo, weer één autistisch en onzeker persoon minder in de scene

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-04-2012 14:15 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Even normaal doen tegne jezelf.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-04-2012 14:50 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

"I was just pretending!"

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Funus
FUNUS - Absurd Psychedelic Doom/Black
Usericon van Funus
Posted 09-05-2012 21:07 by Funus Wijzig reactieProfiel van FunusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/voidoffunus

Omdat Funus nog steeds erg druk is met voorbereidingen voor opnames van nieuw werk, wordt hierbij ter herinnering nogmaals de link naar het volledige nummer van de laatste (digitale) release gegeven:

"Rosefield Road" (18:48)

- http://soundcloud.com/funusvoid/rosefield-road-intro/s-G5Tj9

- www.myspace.com/voidoffunus

Daarnaast zijn er nieuwe livebeelden beschikbaar van de Omnious Worship of the Devil Tour (21-01-2012) in Willemeen, Arnhem:

Hypnos
je bekijkt me maar
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2012 21:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2012 12:05 schreef MR. N het volgende:

Funus Inc.

Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid.

Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-05-2012 9:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dus... Goede manier om met het vertrek van je zanger een flinke lading publiciteit te genereren

Quis moderabat ipsos moderatores?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-05-2012 9:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gorgoroth in de polder.

Alleen dan op kleinere schaal en nóg minder relevant.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-05-2012 9:08]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-05-2012 12:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe panda heeft toch al een aardige ZM geschiedenis opgebouwd.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-05-2012 12:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Typisch dat het weer in dit genre gebeurd.

God wants clean up rock campaigns

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 10-05-2012 12:39 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 10 mei 2012 12:38 schreef spectre het volgende:
Typisch dat het weer in dit genre gebeurd.
Gast, Funus is genre-overstijgend!

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-05-2012 14:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Oja!

God wants clean up rock campaigns

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 10-05-2012 15:25 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2012 13:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Godverdegodver, he-le-maal gemist dit.

*schenkt een nieuwe kop koffie in*

Dat was een troll, hoor.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 10-05-2012 17:54 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
..en ben verlicht geraakt nu ik geen onderdeel meer ben van deze lachwekkende scene vol zwaar autistische en verschrikkelijk onzekere personages.

quote:
Ik heb vaak moeten lachen om jullie opmerkingen in combinatie met jullie treurige manier van leven & rationaliseren.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Funus
FUNUS - Absurd Psychedelic Doom/Black
Usericon van Funus
Posted 10-05-2012 19:20 by Funus Wijzig reactieProfiel van FunusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/voidoffunus

Gezien er nogal wat verwarring ontstaan is door het betreurende voorval; hierbij alsnog een kleine opheldering.

Over de interne kwesties, de valse informatie over de band en met name over de meerdere aankondigingen die gedaan zijn (zie split, releasedata, etc.), die in dit topic (en elders op het internet) gepubliceerd is, moet met volle overtuiging gezegd worden dat het de juiste zet is geweest om te splitsen van de zanger.

Op muzikaal gebied is het echter oprecht erg jammer dat Funus de zanger nu moet missen. Daarentegen blijft Funus onveranderd actief en gaat daarmee gewoon door met voorbereidingen voor de volgende release en met gigs.

Voor alle duidelijkheid:

Belangrijk - en met name betrouwbaar - nieuws over de band is enkel vanuit deze account en vanuit de andere officiële bronnen:

- www.myspace.com/voidoffunus
- www.facebook.com/voidoffunus
- www.youtube.com/VOIDOFFUNUS
- voidoffunus@gmail.com

voor waar aan te nemen.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-05-2012 19:47 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Nu kan je wel een zondebok aanwijzen, maar jullie gitarist kwam met het veelbelovende verhaal over een split met Forgotten Tomb om online moppies te scoren :')

powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 10-05-2012 19:55 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Kun je daar moppies mee scoren??

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-05-2012 19:59 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Pff, oh boy. Het zit vol met moppies in de Void.

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com