![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 25-01-2011 10:13] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-01-2011 22:29] ![]() |
|
:') mental ![]() |
|
quote: De old mans child lp is vanmorgen op de bus gegaan, kijk je mail voor meer details ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-01-2011 22:51] Je moeder. ![]() |
|
quote: Nieuwe mix op de myspace en een youtube link erbij. ![]() |
|
Vette vocals, verschrikkelijk irritant drumgeluid. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Betere kwaliteit volgt op de uiteindelijke release. ![]() |
|
![]() It's not hate speech, it's speech you hate. ![]() |
|
quote:Vazal is de belichaming van de nieuwe wave elitaire, utter-underground. Als je het niet waardig bent, ken je het niet. Face it! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
:') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
check metal archives of koop een cd bij Sadolust of een ander obscuur distro'tje weet zo niet waar een download nog staat tegenwoordig, last.fm geloof ik ook niet [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 26-01-2011 0:37] ![]() |
|
Ik vind het geluid heerlijk ranzig! Goed nummer ook. ![]() |
|
quote:Dank je wel. Er zijn dus toch nog mensen op dit board die WEL normaal antwoord kunnen geven op een vraag. mental ![]() |
|
:') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Perongeluk een quote ipv edit knop ingedrukt. [Dit bericht is gewijzigd door Absurdist op 28-01-2011 10:49] ![]() |
|
Shit! Ik dacht nog meer Funusnieuws. Nieuwe werk klinkt trouwens goed, maar inderdaad een irritant snaregeluid als minpunt. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke release. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Dat nieuwe nummer klinkt goed! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Zeker! Je moeder. ![]() |
|
Jaap, ergens sample online gooien of ben je er nog niet uit hoe internet werkt? ![]() |
|
quote:Graag, ik ben meer dan benieuwd...Ga die split toch wel kopen, FUNUS is briljant. mental ![]() |
|
quote: Zie tzt wel. Je moeder. ![]() |
|
Myspace bestaat nog steeds, waarom niet gewoon daar? mental ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |