![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Omdat dat kut is. Je moeder. ![]() |
|
Soundcloud is geweldig, maar misschien te hip. God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
quote: Hip maakt niet uit, als het maar gewoon uploaden en klaar is, niet dat gedoe met vriendjes enzo. Je moeder. ![]() |
|
quote: Soundcloud dus, geen vriendjes nodig om wat te luisteren. Boeiender ![]() |
|
Benieuwd naar de split. Funus klinkt erg goed. Eindelijk weer eens een echte black metal band die weet hoe het moet in NL, in plaats van al die ellende bands als Cirith gorgor. [Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 31-01-2011 18:45] No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol ![]() |
|
Pas nou op, je maakt Mr. N kwaad. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Waarom? Omdat ik Funus goed vind? Is hij een Cirith gorgor fan? Of zit hij in die band? Het is maar een mening, daar hoef je toch niet kwaad om te worden? No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol ![]() |
|
quote: Jij bent een bepaalde user, en een andere bepaalde user is óók een bepaalde user. Te doorzichtig weer. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 31-01-2011 20:57] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
:') Tijd voor een subforum waar je alleen kan komen als je bewezen níet een bepaalde user bent, kunnen we daar lekker weddenschappen afsluiten wie zijn of haar nieuwe account is! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-01-2011 20:48] Quis moderabat ipsos moderatores? ![]() |
|
Ja, sorry hoor, maar ben ik de enige die het steeds na drie posts al doorheeft? :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Bij Dronkaerdt vermoedde ik het zelfde, Escathon heb ik niet zo meegekregen. Maar ik heb nooit zo'n zin om het er over te hebben, dan krijgen de mods het sneller door en is de lol er sneller af ![]() Quis moderabat ipsos moderatores? ![]() |
|
Hehe, maar Funus zegt zelf dat ze meer doom in de sound verwerken. Gezeik over echte black metal slaat dan de plank mis. Sample klinkt wel lekker trouwens, de drums mag nog wel wat meer Striborg van mij. ![]() |
|
quote:Zeker.Dan is het echt af. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Dat is waar. Ik zie het als een kat-en-muis-spelletje. Van mij mag die bepaalde user hier rustig posten, alleen vind ik de pogingen om krampachtig te doen alsof hij iemand anders is te doorzichtig. Ik moet die bepaalde user een beetje scherp houden, toch. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 31-01-2011 20:59] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Ja, zit ook wat in ![]() Quis moderabat ipsos moderatores? ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 31-01-2011 20:51] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
![]() Ik heb je voorbeeld gevolgd :') Quis moderabat ipsos moderatores? ![]() |
|
Dan wil ik nu graag mijn excuses aanbieden aan een bepaalde user. Bovenstaande conversatie heeft nóóit plaatsgevonden. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
![]() Quis moderabat ipsos moderatores? ![]() |
|
Ik heb tegenwoordig bij iedere nieuwe user al automatisch het vermoeden dat het een bepaalde user is. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Bij sommige bepaalde users is dat vermoeden meer terecht dan bij andere bepaalde users. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Ik zat het ook al weer te denken. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Die bepaalde user waar jullie het over hebben maakt nogal wat los hier....wat vinden jullie eigenlijk van funus? [Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 01-02-2011 21:04] No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol ![]() |
|
En nu weer over Funus homeaux! Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |