![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Taste is nothing. Image is everything. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
ik kan hier niets mee... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Edit. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 27-09-2011 13:21] ![]() |
|
quote: Welkom op ZM, mijnheer Wolfsen! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Absurdist op 28-09-2011 14:16] ![]() |
|
Helaas, dit plaatje kan ik niet laden. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
En alweer Wolfsen! Of was het Harry Bosch ditmaal? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Insgelijks. ![]() |
|
Ik ben ook benieuwd naar de split. Demotje zet ik nog geregeld op. Lekker muziekje. ![]() Hopelijk lukt het me ze binnenkort eens live te zien, weer eens gezellig een biertje met dhr. R drinken. ![]() ![]() |
|
’Wereld van chaos en wetteloosheid’ hoeft niet voor ChristenUnie Gepubliceerd op 07 oktober 11, 16:11 Laatst bijgewerkt op 07 oktober 11, 16:48 KATWIJK - ’Keiharde black metal met rebellie, chaos en wetteloosheid als uitgangspunt’. Aan de ChristenUnie is dat allemaal niet besteed. De partij is ontzet en protesteert tegen de Kattukse Zwarte Nacht, vanavond in Scum. De metalband Heersch ’laat je een chaotisch en rebels geluid ervaren en neemt je mee in een wereld van complete wetteloosheid’, belooft Scum in de aankondiging op de website. Ook de band Funus treedt vanavond op. Die ’wil je tijdens hun optredens het pure gevoel van niks in je eigen wereld laten ervaren’. Raadslid Atie Kuijt–Van den Oever van de ChristenUnie sloeg de schrik om het hart toen ze dat allemaal las. Ze realiseert zich dat het waarschijnlijk te laat is om er een stokje voor te steken, maar haar fractie heeft wel meteen schriftelijke vragen gesteld aan het college - of het niet buitengewoon onverantwoord is dat de Katwijkse jeugd met subsidie van de gemeente aan dit soort anarchie wordt blootgesteld. Bestuurslid Nicoline Kuijt van Scum viel bijna van haar stoel toen ze het hoorde van de raadsvragen. Ze is zelf liefhebber van het genre en kan bijna niet geloven dat iemand de zwartgallige spierballentaal van metalheads serieus neemt. Metalfans zijn gewone jongens, legt ze door de telefoon uit. ,,Er zit er hier een naast me. Met een spijkerbroek, een petje, hij loopt hier stage. Het zijn gewone, aardige jongens. Ja, soms zien ze er een beetje eng uit. Het is 2011. Kom op, ChristenUnie.’’ Aldus Leidsch Dagblad ![]() |
|
quote: Hihihihi... Quis moderabat ipsos moderatores? ![]() |
|
Al dat gezeik om deze act heen, al dat gelul, zorgt ervoor dat ik snel mijn intresse verlies. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Dat gezever hoeft van mij ook niet nee. Live is Funus toch wel echt verrassend sterk. Wat mij betreft iig een van de betere jonge black metal bands uit Nederland van de afgelopen jaren en live wordt er ook gewoon gespeeld zonder moeilijk gedoe er om heen. Ik ben wel benieuwd naar nieuw werk want die demo hield mijn aandacht niet echt vast. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Jij was er vast niet bij in de dB's te Utrecht. Wierook, kaarsjes, peukjes het publiek inschieten. De heren die zo gretig de leegte trachten te verkondigen vullen deze maar al te graag op met een halfbakken act en internetgezever. De muziek is wel te pruimen. ![]() |
|
quote: Daar was ik niet bij nee. Heb ze tot dusverre 1 keer gezien en dat was in Winschoten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Precies, tel daar bij op de kvarforth imitatie en toen mijn toenmalige vriendin na de show aan de zanger vroeg waarom het nodig was een peuk het publiek in te schieten vertelde hij: "Ik was verblindt door woede" ![]() Muzikaal vond ik het overigens wel boeien maar met zulk gedrag/attitude ben ik gauw klaar met een band hoe vet de muziek ook is. ![]() |
|
"verblindt" ? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: autisme is grappig. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Als dat ding met die snelheid in iemands oog of haar was gekomen, dan was er pas iemand blind van woede geweest. ![]() |
|
quote: hehe een kater en typen is geen goede combi. Verblind uiteraard. ![]() |
|
O. Waar blijft die split met Vazal? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Waar blijft die split met Galgeras? ![]() |
|
die komt er niet, aangezien Galgeras geen reet meer doet.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |