![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
:O ![]() |
|
quote: No shit? ![]() ![]() |
|
Niet erg onverwacht, toch? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
De split komt er, nog even geduld. Funus publiceert voorlopig geen informatie meer over de release van deze split, omdat de afspraak voor de split, zowel vanuit de kant van Galgeras als die van Vazal, afgezegd is. Eén keer is vervelend, twee keer is genoeg. Vandaar dat Funus voorlopig - wat deze split betreft - niets meer publiceert. [Dit bericht is gewijzigd door Absurdist op 11-10-2011 16:48] ![]() |
|
Ik ken jullie manager nog van vroeger. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Goede zaak dat op deze manier het Funustopic redelijk aan de top blijft staan. ![]() |
|
Negatieve aandacht is ook aandacht ja. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Exact. Mede daarom stemt Funus vanaf nu dan ook CU. ![]() |
|
Die mediatraining werpt zijn vruchten af! Ik begrijp dat het belangrijk is voor jou. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Leuke line-up. Aanwezig! [Dit bericht is gewijzigd door Doomeddespair op 19-01-2012 9:55] ![]() |
|
Ah, héél goed dat dit topic weer in the picture is. Hoe staat het met de FUNUS/VAZAL split? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Tijdschema a.s. zaterdag in Willemeen, Arnhem: 19:00 open 19:20 - 19:50 FUNUS (NL) 20:05 - 20:35 ALKERDEEL (BE) 20:50 - 21:20 THE ONE (GRE) 21:35 - 22:15 SOMRAK (SLO) 22:35 - 23:25 ONDSKAPT (SE) ![]() |
|
quote:Moet je even een stukje terug lezen. ![]() ![]() |
|
Dat 'Ami megmaradt' klinkt wel lekker. ![]() |
|
quote: Nou, dat is anders al een hele tijd geleden. Kom op zeg, die knapen van FUNUS zijn toch beretrots op de aankomende split met VAZAL! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Ach nee joh, slechts een afleidingsmanoeuvre om aan de busladingen aan aandacht te ontkomen. Die split komt er heus wel, en siked dat we allemaal zijn! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Ik heb de void al open staan! ![]() |
|
quote:Niemand wil lezen over je opengesperde anus, schat. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: En als ik er nou wat absurdisme op strooi? ![]() |
|
Nou, als er geen muziek uitgebracht gaat worden vraag ik bij deze een slotje aan op dit topic. MODS!?!?!? (Zie ook: Heels of Steel-topic, KontPlas Records-topic) Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |