|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe single is de shit trouwens: |
|
quote:Nee man, dat is een re-release van Depeche Mode (derhalve zeer fraai ) |
|
Mag dan op DM lijken, maar het is volgens mij geen cover? Ik vind het nergens terug in ieder geval. |
|
quote: Iets tegen Tilburg? Aanwezig 11 november in 013! En de nieuwe klinkt weer erg lekker. |
|
quote:Dat was dan ook geen al te serieuze opmering maar de DM druipt er wel vanaf. Als dat nummer als lost track van DM gepubliceerd zou worden dan zou iedereen dat wel geloven volgens mij... |
|
quote: Oeps, overheen gekeken! Komt eraan, komt eraan. Die is trouwens ook uitverkocht, gaye shit. Ach, ben nog nooit in Brussel geweest, dus da's ook wel eens leuk. |
|
quote: Ah zo bedoel je, hehe. Ja, het is wel een omslag t.o.v. het laatste album. Ben heel benieuwd hoe het nieuwe album wordt, die komt volgende maand uit dacht ik. |
|
quote:Hotelletje erbij en een tramabonnement en je zit goed. Leuke stad hoor |
|
Yeh zin in |
|
Nieuwe cd net binnen, klinkt alvast goed! |
|
quote:http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/42601659#luisterpaal.42584707 |
|
Zaterdag! |
|
Papilon is een vet nummer Ken er te weinig van verder om meteen zoveel voor een kaartje uit te geven maar die single is zeker gaaf. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik hoor er ook wel sweet dreams van eurythmics in terug. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-11-2009 21:23] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Haha, zeker! Sweet Dreams is wel een veel gaver nummer overigens. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
(Nu al) terug! Wááááát een FUCKING vet concert! Echt extreem gaaf!!! |
|
Kom net dit op YouTube tegen: Papillon, het laatste nummer. Hoogtepunt van de avond. Kutkwaliteit natuurlijk, maar het gaat om het idee. EDIT: Beter: [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 08-11-2009 22:03] |
|
Ziet er erg vet uit! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, was enorm vet. Vooral omdat het anderhalf uur duurde voordat Papillon kwam. Echt een enorme climax! |
|
Ik krijg zin in woensdag! Voor de laatste keer in een wat kleinere zaal. Volgend jaar komen ze al in de HMH. |
|
Ja, uitverkocht binnen een dag... Beetje jammer, worden nu alleen nog voor jodenprijzen verkocht. Daar moet een keer wat aan gedaan worden, aan dat massaal opkopen en doorverkopen van die kaartjes. |
|
Ben op Marktplaats aan het kijken voor kaarten voor morgen! [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 10-11-2009 22:05] |
|
quote: |
|
Gevonden! |
|
Nu maar hopen dat ze echt zijn :') |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |