![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maakt niet uit volgens mij. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Om zelf even het goede voorbeeld te geevn (tis maandag tenslotte), zullen we dat gesprek in het lultopic voortzetten? Zo nieuwswaardig is het dan ook weer niet. ![]() |
|
quote: Tuurlijk niet, je hoeft immers niet te reageren op andermans postings. Maar sommigen voelen nu eenmaal de behoefte alles persoonlijk aan te trekken en zichzelf daarin te moeten verdedigen middels reacties met bijvoorbeeld dreigementen. Maar daarvoor zou ik dan eerder een psych mailen dan een mod. ![]() |
|
quote: Fucking briljant gevonden, hehe ![]() |
|
quote: quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Gelukkig is Heiden net terug! Vraag het hem! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik ga niet over het banbeleid, maar dat is misschien wel een punt voor de volgende vergadering. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Mooi om te zien dat al de conclusies die ik in voorgaande posts trok (dus b.v. dat wintertijd "natuurlijker" aanvoelt en de overgang naar zomertijd nogal kunstmatig is) wetenschappelijk enige onderbouwing heeft. Sowieso voel ik, doordat ik veel met de seizoenen werk en veel buiten ben, dit soort dingen meestal wel aan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: (SN) Ja. Het geld dat bespaard wordt op studenten en de zorg moet toch ergens naartoe natuurlijk. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Bodemloze put... ![]() ![]() |
|
quote: Hihi, impliceren dat bedreigen een normale reactie is op 'pestende' posts, fucking geniaal. Om maar ontopic te zijn: 'De wereld vergaat niet in 2012' (Novum) - Goed nieuws: de wereld vergaat niet op 21 december 2012. Althans, dat beweren wetenschappers die zich verdiept hebben in de Maya-kalender. De vrees dat het einde der tijden op 21 december 2012 aanbreekt berust op een rekenfout, zo blijkt uit een artikel in het tijdschrift Natuurwetenschap en Techniek (NWT). De oude Maya's hielden er een ingewikkelde kalender op na. Toen de Spanjaarden in de zestiende eeuw het Mayarijk in Zuid-Amerika veroverden, bleek dat de tijdstelling van de Maya's niet zo eenvoudig te vertalen was naar de christelijke kalender. Wetenschappers kwamen er na lang onderzoek achter dat in de Maya-mythologie de scheppingsdatum op 11 augustus van het jaar 3114 voor Christus lag en dat het eind van de telling op 21 december 2012 ligt. Aanhangers van complottheorieën en andere paniekzaaiers gingen er vervolgens van uit dat over twee jaar een apocalyptisch einde komt aan de wereld zoals we die kennen. Op internet wemelt het van de websites waarop mensen hier onheilspellende teksten over schrijven, en er bestaan zelfs mensen die hun spaargeld opmaken 'omdat je er na 2012 toch niets meer aan hebt'. Maar alles blijkt te berusten op een rekenfout, zo becijferde aardwetenschapper Andreas Fuls. Hij promoveerde in 2006 aan de Technische Universiteit Berlijn. Op basis van een oude Mayatabel waarop de standen van Venus staan en nieuw ontdekte inscripties en voorwerpen kwam hij erachter dat Mayakalender pas stopt op 21, 22 of 23 december 2220. Bovendien denkt hij dat de tijd daarna ook bij de Maya's gewoon doorgaat: hij vermoedt dat de Maya's doodleuk opnieuw zouden zijn begonnen met tellen. Binnenkort gaat de film '2012' van Roland Emmerich in première. Hij mag gerust een expert in het genre 'rampenfilms worden genoemd, hij regisseerde eerder onder meer 'Independence day', 'The day after tomorrow' en 'Godzilla'. Ook na 2012 kan Emmerich dus rustig films blijven maken. Wellicht een idee voor een volgende film: Nostradamus voorspelde dat in 2068 levende wezens op andere planeten worden gevonden. Over een kleine zestig jaar zullen we weten hoeveel deze voorspelling waard bleek. Je hebt nog even de tijd voor je uienaanslag invictis! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Oh die wilde ik ook net posten. Nou, heeft iedereen die hierin geloofde zich voor niks zorgen gemaakt ![]() beetje jammer alleen van dit: quote: Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is 2009 + 2 jaar 2011 [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 26-10-2009 15:57] ![]() |
|
Ook zo'n leuk idee: Kamer wil vrouwenminimumAls het aan de Tweede Kamer ligt, krijgen bedrijven met meer dan 250 werknemers minimaal 30% vrouwen in de directie en in de raad van commissarissen. De politiek wil op deze manier bereiken dat er meer vrouwen in de top van het bedrijfsleven komen. Vooralsnog komt er geen stok achter de deur. Als een bedrijf de 30% niet haalt, moet het uitleggen waarom. Sancties zullen er niet worden opgelegd. Minimum De Tweede Kamer wilde het vrouwenminimum vorig jaar al vastleggen in de zogenaamde Code Tabaksblatt, een herenakkoord dat het bedrijfsleven heeft gesloten over behoorlijk bestuur. Maar Tabaksblatt en de mede-opstellers van de code voelden daar weinig voor. Momenteel is 7% van de directieleden en commissarissen in Nederland je zou toch niet gewoon de beste voor een fucntie aannemen zeg .. ![]() |
|
Nog een goed idee: Als alle vrouwen nou weer gewoon kinderen gaan baren en huishoudelijke taken gaan uitvoeren en mannen weer de alleen kost verdienen is in 1 klap de werkeloosheid opgelost. Ik verheug me al op de reacties. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Hehe, maar dan is er weer een gebrek aan goedkope huisvesting omdat veel 2 verdieners een huis op 2 lonen gekocht hebben. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: De messias is al in ons midden? ![]() |
|
quote: Betekende dat niet "gezalfde" of "geoliede"? Ik denk dat er dan heel veel messiassen zijn, met name in het gay-circuit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Leuk scenario.... en als een vrouw dan opeens alleen komt te staan moet er dan maar met belastingcenten gesmeten worden om haar thuis te houden? Ach ja vrouwenemancipatie daar heb ik wel een aantal stukken over gelezen. Kort gezegd is de Nederlandse vrouw vergeleken met andere landen niet bepaald carriëregericht. Zodra er kinderen zijn om voor te zorgen is het in heel Europa normaal dat de vrouw wat minder gaat werken en daarna weer wat meer, maar de Nederlandse vrouw is een beetje een uitzondering omdat die in het algemeen er voor kiest om zelfs als er geen kinderen zijn om voor te zorgen (of als ze al zo groot zijn dat ze geen verzorging meer nodig hebben) parttime te werken wat weer consequenties heeft op de carriëre en pensioensopbouw. ![]() |
|
tijd dat mannen kinderen gaan baren? ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Wat ben jij een droeftoeter zeg, niet te zuinig. :') ![]() |
|
quote: yo manwhore, hou ff je muil met je te late gezwets ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Anders kom je me zeker opzoeken? :') ![]() |
|
Doe je ook mee aan de Invictis-komt-me-opzoeken-zm-meeting? Ik breng zakdoekjes voor het juilen en lachen mee. ![]() |
|
In heb de Explosieve opruiming dienst al gevraagd voor een bak voor de kogelbrieven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |