|
Auteur: |
|
|
Vond T&J altijd wel erg geestig, en als ik het eens weer zie nog steeds wel eigenlijk. Typisch kat en muis spelletje, maar erg grappig vertolkt. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Die youtube is al uit het seizoen dat het niet leuk meer was. Ga liever voor de Fred Quimby en Hanna-Barbera periode; die zijn echt geniaal, zeker als Tom spreekt (!) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
klopt, ik vond de afleveringen waarbij tom het van de leeuw overnam ook nooit echt leuk. Maar tering de tering hoor die muziek erbij ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Elite je hebt toch wel zwaar gefaald nu, die latere Tom&Jerry zijn echt zwaar Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik zeg niet dat ze beter zijn, die oude zijn beter als cartoons die vind ik nog steeds de beste tom en jerry. Alleen ik heb de nieuwe nu zelfs ook weten te waarderen, maar je moet nu meer op de muziek letten dan op het verhaal. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De demo's zijn toch 't beste. Vooral de eerste. |
|
quote: hehe "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Het feit dat ze nooit live hebben opgetreden maakt het extra kvlt. |
|
Staat die aflevering dat ze oorlog voeren ergens online? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Index / Algemeen |