|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Je bedoelt die met die zwarte hond Bazzio Attacks!!! |
|
Uhm....hij heeft het niet over huisdieren gehad. Alleen over z'n auto eigenlijk... |
|
Wat dit in hemelsnaam met sex te maken heeft... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Het is wel een errug ruime omschrijving. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Sjaan sjeuz, ik zeg toch dat ik niet psies wist waar ik t moest plaatsen... met sex heeft dit misschien in de toekomst te maken. Maar met hunks heeft het alles te maken! |
|
quote: ROFL Bazzio Attacks!!! |
|
Het is okee hoor... Maar ik zet hem wel even in algemeen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ik had daar even overheen gelezen Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
OKee thnx voor verplaatsen, misschien hier meer serieuze reacties. |
|
nee zo ken ik niemand "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Woont ie in de buurt van Enschede, heeft ie vroeger bij Jagganath gespeeld en later bij een band genaamd "prophecy" ? zo ja, dan ken ik m wel denk ik .. anders niet ROFL sorry .. kon t niet laten ... nee ik geloof niet dat ik iemand met die naam uit Alkmaar ken, maar ja, ik woon zelf ook maar in Sittard ... haha [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 02-04-2002 20:50] |
|
quote: Dat lijkt me zo'n kleine kans; dan MOET 't 'em wel zijn! Go for it! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Grijp die gast ! rare plaats ook om na te vragen trouwens .. |
|
ja, misschien moet je het op de TMF forums proberen, daar komen vast meer mensen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Misschien kan je de site van de hogeschool proberen . of het blad van de hogeschool . vaak hebben ze een soort prikbord . |
|
Euhm Vinay .. dat van die TMF site was een g-r-a-p-j-e |
|
quote: Dan wou ik ff kwijt dat jouw goede bedoelingen vallen te prijzen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: JA! Das mijn opa! Hij is al heel lang vermist! Waar heb je hem voor het laatst gezien? ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Volgens mij wordt Killing Zoe niet echt heel veel wijzer van dit topic "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Mocht hij nu nog eens in de Hogeschool van Oostende gezeten hebben zou ik je wel kunnen helpen maar ik ben echt nog nooit in de hogeschool van Alkmaar geweest. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik heb een blinde vlek voor mensen op cowbowlaarzen (****offending-loads-of-people-alert****) doet u de broek maar uit! |
|
quote:WHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! En uhm, COWBOYLAARZEN? |
|
Als iedereen nou lekker off topic blijft posten... heb ik straks mooi weer eens wat te modereren, want dan gaat ie dicht. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |