|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan me niet meer voor de geest halen hoe de vorige nummers klonken, maar het geluid van de gemasterde nummers vind ik prima! |
|
quote: Nog niet, ik verwacht ze hier met één of twee weken. |
|
Ja, al die vertraging te danken aan de roodharige (Heidens Hart) bandiet. De eerste fabriek wou ze niet drukken, omdat Heidens Hart connecties met NSBM zou hebben. Beetje vreemd trouwens dat een fabriek zich daar over buigt; "business is business", zou je zeggen. Echter was dit niet het geval, en moest hij op zoek naar een minder facistische fabriek. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Fucking geniaal Ik ben benieuwd naar het concert in de baroeg!! kick some ass please (maw, zorg voor goed geluid ) 'Vo |
|
Ach, wie geeft er nou ene bliksem om het geluid. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: dat zal met name aan de doorgeblowde geluidsman van Baroeg liggen helaas Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Als het goed is hebben we shirts en demos in de verkoop op Black Metal Desecration 2010. |
|
het is goed! de shirts zijn binnen. zal wel ff een voorbeeldje maken.... |
|
kijk, waar heffe we ut over ? |
|
|
|
En wiens dikke jetsers benne dat? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
vuige stofzuigermuziek. |
|
Mijn eigen tieten inderdaad. |
|
Mo? |
|
die zien er gezond uit.. de shirtjes ook trouwens Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik ben zeker weer de enigste die in het logo, Michael Jackson's hoofd heel vaag grim and frostbitten ziet kijken....? |
|
Ja klopt jij bent de enige. |
|
Ik haal zo de CDs even op, bij Heidens (rood) Hart. |
|
Wodan himself! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Godverdomme dikke yeti, ben je nog niet onderweg dan? |
|
Zit nu hun MySpace te bekijken/beluisteren. Man wat klinkt dit kenkOr vet!!! NP: Kjeld - De Tiid Hâldt Gjin Skoft Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Paljaske, je weet zelluf! apart houdne die shizzle! Niggah out! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
CD's zijn in veiligheid gebracht; ver weg van die (rooie) heidens hert. PRIJZEN op BLACK METAL DESECRATION: CD €5,- Shirt €12,- Package deal: CD + shirt = €15,- |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |