|
Auteur: |
|
|
Er is toch door een autoprogramma, ik dacht de heilige koe oid, een stuk uit het nummer zoveel te doen gebruikt als leader? Erg gave band, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nooit geweten dat er iemand met het Down-syndroom in die band zat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wagenings oude muziekglorie Toontje Lager. En Joost Witte, drummer van Toontje Lager, was mijn eerste drumleraar (trouwens ook de enige drumleraar die ik heb gehad waar ik goed mee op kon schieten !). Destijds was hij met een paar andere leden van TL de band Captain Gumbo begonnen, een Cajun/zydeco band. Daar hebben ze ook nog eeen hitje mee gehad. Ze speelden toen veel, vaak met een vast voorprogramma. Een bandje dat Rowwen Heze heet, haha. En inderdaad, De Heilige Koe van Veronica had idd een stuk van dat nummer gebruikt. [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 07-10-2009 21:10] lampje |
|
Captain Gumbo, da's wel gaaf! Heb ik nog een nummer van op een Après Ski-verzamelaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
lampje |
|
quote: Ja. |
Index / Muziek algemeen |