|
Auteur: |
|
|
Miserere Luminis is een samenwerking tussen enerzijds Neptune en Icare (Gris) en anderzijds Annatar (Sombres Forêts). Hoewel er black metal gespeeld wordt wilde de band geen mix van beide bands maken en met een geheel nieuwe "sound" op de proppen komen. Sinds kort is het album klaar en wordt er een kleine tour gegeven (op dit moment enkel in Canada). Het album is momenteel enkel nog te koop bij de concerten, binnenkort is het album te koop bij Sepulchral Productions. --------------------------- Miserere Luminis - Miserere Luminis Tracklist 1. Cineris - 04:37 2. Le Mal des Siècles - 09:02 3. Ciel Tragique - 06:53 4. IV - 07:17 5. Birth Of New Ages - 07:24 6. The Mist - 08:07 7. Senectus - 07:08 8. Miserere Luminis - 07:36 9. Exulcerare - 03:55 Total playing time - 01:01:59 --------------------------- http://www.myspace.com/miserereluminis De eerste reacties zijn overigens nog niet heel positief.. quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 11-10-2009 14:27] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Klinkt zeker interessant, maar is achteraan gaan |
|
dit ... is ... signature |
|
Sparta? Edit: maar goed, wat vind je van het album? [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 15-11-2009 0:04] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
wel... ik heb het nu voor de eerste keer echt echt intens beluisterd, en , ik moet het nog veel meer beluisteren. Het is anders rauwer en toch minder black. nu de 5e keer of zo, ben er nog niet 100% uit ik verwachtte Gris en SF, maar het is anders. ANdere prioriteit in muziek. De akoestische en pionapassages spelen een grote rol signature |
|
Ik had zelf ook meer een Gris/Sombres Forêts samenvoeging verwacht maar ik ben opzich wel tevreden met het resultaat.. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
ja, ik ook wel eigenlijk is het vrij postblack, in eigen stijl dan ben er niet vies van signature |
|
quote: Hmm, dat klinkt interessant. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Oja, deze had ik gedownload, maar totaal vergeten. Zo maar even aanslingeren. Nou geluisterd: niet verkeerd. Inderdaad erg anders dan Gris en Sombres Forets, maar toch hoor je soms hele typische stukjes terug. "Hee, dat is typisch Gris/SF". Ik hoop niet dat dit album beter wordt na een paar luisterbeurten, want dan moet ik nóg een cd in mijn toch al te lange lijst met toptitels dit jaar zetten. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-11-2009 0:24] |
|
Prima cd'tje. Maar zet toch liever de afzonderlijke albums op. |
|
Voor de geïnteresseerden: quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: +1 |
|
quote: |
|
Ow, hmmmm. En toch ga ik het proberen Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Best een fijn cd'tje. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Index / Heavy Metal |