|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 24 oktober presenteert Grindpad hun jongste spruit "Grave Matter" aan de rest van de wereld. Liefdevolle ondersteuning is in handen van de heren van Dr. Doom en onze vlaamse vrienden van Dead End Path. Deuren gaan open om 20:30, eerste band rond 21:00. Entree 6 euro. www.myspace.com/grindpad www.myspace.com/deadendpathmetal www.myspace.com/drdoomgrind Kleine tikfout in topictitel... het is dus de 24e!!! [Dit bericht is gewijzigd door Syckh op 11-10-2009 20:04] |
|
aanwezig metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote:Met jezelf? |
|
hahaha, je bent met jezelf aanwezig www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Haha, ja dat was ik, Silence, dus. Dit is allemaal erg verwarrend! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Aanwezig met MH dus Eindelijk weer es naar dB's. |
|
Misschien even voor de gezelligheid. Grindpad en Dr Doom vind ik niet zo boeiend, en Dead End Path ken ik niet. |
|
Dr Doom vind ik wel vet. Grindpad omdat t Utrechtse beruchtheden zijn. Dead End Path kan ik niet zo veel mee. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Pfffff misschien fiets ik ook wel even langs, maar die dag erna moet ik om 7.45 ofzo beginnen op m'n werk volgens mij, dus ik weet het nog niet zeker. |
|
GVd.Zit dan waarschijnlijk in Antwerpen... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 12-10-2009 11:54] =) |
|
SCHOP! Zaterdag alweer! |
|
Wij komen rond uurtje of 9 wel aankakken. Een van de bands belang bij wat fototjes? (Licht in dB's is niet super, maar wil wel een poging doen, mits het niet te gevaarlijk is voor het podium voor mij en m'n camera) |
|
Kom ook wel even kijken. |
|
Tis dat dat niet echt op de route ligt maar anders... Veul plezier in elk geval! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben er sowieso met camera. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: altijd! |
|
Ik kan helaas toch niet komen |
|
quote:Ja, met jou heb ik ook wel vaker voor dat podium gestaan meen ik me te herinneren. Edit: Als je bent wie ik denk dat je bent [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-10-2009 10:53] |
|
Vielleicht aanwezig. =) |
|
Niet in Antwerpen dan? En neem je dat stuk van je mee? ' |
|
quote: +1 |
|
Antwerpen?Oh nee dat gaat gelukkig niet door. Eeh en nee "stuk" kan niet. Nu twijfel ik ook,zie hem morgen gelukkig. =) |
|
Na al die weken? Vermaak je maar En benieuwd hoe deze herrie klinkt, en of MH zich zal vermaken in mijn (voormalige) stam'kroegje' |
|
quote: Yep.Helaas alleen paar uurtjes Baroeg. Ik heb wel zin in een avondje Grindcore.3 leuke bands....ik slaap er nog 2nachtjes over. Jullie iig alvast veel plezier!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-10-2009 19:55] =) |
|
quote: Qua licht hoef je denk ik niet bang te zijn. Ik was er afgelopen woensdag nog en qua licht was het best okee. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |