IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Forsaken @ Het Kasteel, Alphen a/d Rijn 13-11-09 Vorige pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-11-2009 14:05 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2009 13:19 schreef miikja het volgende:
Een mooie eerste kennismaking dus! Heb ik met jou een praatje gemaakt (zat bij de cd's)?

Nope. Had een shirt aan van Becoming The Archetype ("I am a beast" staat er op de achterkant ). Het was niet moeilijk om mensen te spotten, want er was hooguit een man of 40.

quote:

der Pim heel goed bij stem.

Inderdaad!

quote:

Teeering wat een geluid, wat een kracht, wat een passie. Die zanger is wat mij betreft de Dio uit Malta. Wil hij zelf niet horen, is ie te bescheiden voor, hehe. Gitaargeluid was ook ongelofelijk vet. Hulde hulde.

Was inderdaad erg gaaf! En die gitarist! Ik heb echt met open mond staan kijken.

quote:

Jaja, mooi avondje. Ik vind het wel jammer voor de thuisblijvers dat ze dit hebben gemist.

Ik heb nog geen enkel concert in Het Kasteel meegemaakt waar meer dan 150 man was. Toch zonde, het is een erg gave zaal!

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 15-11-2009 20:30 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Was mijn eerste kennismaking met Het Kasteel.
En dat beviel me prima. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer, mooie zaal, prima geluid, en geen drankmunten.

Akelei kwam zeer goed uit de verf met het prima zaalgeluid en al heb ik de band meerdere keren gezien, dit optreden is toch wel een van de beste die ik van meegemaakt heb.
Ben iig erg benieuwd naar de aanstaande opnames.

Officium Triste was ook in topvorm. Zoals Miikja als zei: Bram op zijn nieuwe 7-snarige gitaar. Pim prima bij stem. Strak en met vuur gespeeld.

Tsja, en dan... Forsaken.
Wat een wereldband met een wereldgitarist en wereldzanger is dit toch. Dan mag Leo de bescheidenheid zelve zijn maar hij is toch echt de Maltezer versie van zijn held Dio.
En Sean, wat wereldse solo's en riffs.
Ook mooi dat ze een oud nummer dat nooit opgenomen is (voor zover ik weet) speelden. Visions Of Thy Dreams (als ik het goed heb)

De dag na het optreden nog uitgebreidt met de heren van Forsaken gesproken op de open dag van Millennium Records. Zeer aardige en bescheiden heren allemaal.

Volgende keer Forsaken in Nederland ben ik er zeker weer bij.

De ongeveer slechts 40 aanwezigen hadden gelijk en alle thuisblijvers... tsja, ongelijk. Stelletje sukkels, zou ik bijna willen zeggen.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com