|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 30 oktober A STORM OF LIGHT MINSK support: TEKHTON Price: 8,- starts: 21:00 Simplon, Groningen www.simplon.nl "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Minsk is gaaf! Deze week ontdekt! |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig. Ik dacht dat Greyline zou openen. Jammer is dat. Dat tehkton heb ik laatst al gezien. |
|
balen dat greyline niet speelt, tekhton laatst ook al gezien. |
|
Aanwazig! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
+1 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik lig nog ff dwars. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ach joh, gezellig bieren Je bent toch geen Fries, hahaha [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 13-10-2009 19:19] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Grmbl. Oh en heb hier een poster aan de wand: Kiehool Bergum zaterdag 13 februari Awakening Eternal Winds Mean Machine Dan Dare Nee die verkoop ik niet, hehehe. Wil wel een fotootje schieten voor je. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Klopt ja Eternal Winds hahaha, ik heb em volgens mij ook nog wel ergens liggen. Mean Machine met hun sesamstraat tunes, geweldig www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Eternal Winds!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Simplon verloot 2x2 tickets voor A Storm of Light + Minsk. ***Prijsvraag*** Wie heeft A Storm of Light opgericht, en van welke band is hij ook bekend? Stuur je antwoord voor 28 oktober naar richard@simplon.nl De 2 gelukkige winnaar(s) krijgen 2 tickets pp! Winnaars krijgen bericht via e-mail. Succes! |
|
Josh Graham, zat eerst bij Red Sparowes Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Nog 2 dagen om je antwoord op te sturen! |
|
Ben erbij. Zin an. |
|
Zo zeg, dat A Storm Of Light is live echt heel erg vet! Goed van genoten! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Idd, alle bands waren gaaf maar A Storm Of Light roste ze allemaal van het podium www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Vergeten te gaan!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Index / Concerten |