|
Auteur: |
|
|
Oeh, erg gave band, viel me erg mee in Vroomshoop. Boeiender |
|
Ja, klinkt ook best cool op de MySpace: http://www.myspace.com/theperfecttooltribute Dat viel me ook erg mee, gevaarlijk terrein dat Tool nadoen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Psies, we gingen er toen heen met het idee: óf het valt tegen en het is een kutband, óf het is goed, en dan is het heeeeel goed.... Dat laatste werd hem dus. Hehe, de band bestaat trouwens uit veel personen uit de Australian Nirvana.... Maaruh, komt er nog een coverband bij? (Doe mij die Death coverband erbij, en dan ben ik er zeker! ). Boeiender |
|
quote: Mooi Sowieso uitstekende muziek om live mee te maken! quote: Ja joh? Kleine stijlverandering dan... quote: Dat weet ik eerlijk gezegd niet, zal er eens achteraan gaan! Het is in ieder geval nog even weg, dus hou het goed in de gaten [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-10-2009 15:55] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dag ervoor in Elektra te Sliedrecht (ZH). |
|
En nog meer: Jan 22 VICTORY - ALKMAAR - NOORD-HOLLAND Jan 23 ELEKTRA - SLIEDRECHT - ZUID - HOLLAND JAN 24 ATAK - ENSCHEDE - HOLLAND JAN 26 SPIRIT OF 66 - VERVIERS - BELGIUM JAN 27 ROCK TEMPLE - KERKRADE - HOLLAND JAN 28 BAR MONDIAL - ANTWERPEN - BELGIUM Jan 29 DE BOSUIL - WEERT - LIMBURG, HOLLAND With Bulls On Parade Jan 30 MONSTERS OF MARIAHEIDE (FESTIVAL) MARIAHEIDE, NOORD-BRABANT, HOLLAND Jan 31 DE KADE - ZAANDAM - NOORD-HOLLAND |
|
Er gaat natuurlijk niets boven de echte TOOL maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig gemaakt dus ik denk dat ik toch maar even ga kijken. |
Index / Concerten |