|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dankje wel voor de topic te veranderen |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Het Podium Hoogeveen op 29-12-2009 20:56] |
|
Jammer dat Nox niet komt Maar er is wel een goede vervanger gevonden Supreme Pain nog nooit live gezien. Dus ben erg benieuwd. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: jaja SP is zeker een goede vervanger |
|
up |
|
Na deze metalnight is er nog een 80's party aangesloten en kun je tot ongeveer 01:30 uur nog gezellig een biertje drinken en feesten op de 80's muziek |
|
quote: word dus weer gezellie www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: uhu word gezellig jah.. Nu al zin in!!! |
|
Ik heb er ook al veel zin in. En Bert en Margreet gaan ook mee. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Jaah gaaf man!! Beeeeertjeeeee |
|
Donders wat heb ik zin in zaterdag word erg bruut avondje |
|
vanavond al!!! |
|
Allemachtig wat een geslaagde avond Ik heb voor de aller eerste keer het geluid gedaan en het was echt bruut en lomp en t klonk lekker weg. Ik kreeg veel goede reactie's over het geluid en de bands waren ook erg tof en zeer bruut. Cote was echter leuk lekkere brute shizzle Fondlecorpse was echt gaaf...damn wat een goede band Supreme Pain allemachtig wat een bruutheid en strakheid...een zeer waardige vervanger voor Nox. Voor mij was dit een gezellig avond met 80 bezoekers veel lol en lekkere muziek....Aan alle bands een grote dankje wel...en het publiek wat er was gisteravond.... Het nieuwe jaar voor de metal afdeling van Het Podium is een knaller geworden Er zullen meer van dit soort avonden komen.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |