|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
(ff tussendoor, maar weet jij hoe je correct de "." na het beeindigen van een zin moet gebruiken ?) Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ik heb het veranderd . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-04-2002 23:43] |
|
misschien kan Mark nu wel bij Megadeth gaan spelen |
|
Dat mannetje zit ook niet lang stil, lees dit maar es: http://pub51.ezboard.com/fdynamoopenairfrm1.showMessage?topicID=8346.topic |
|
Hehe... das een exacte kopie die ik gemaakt heb van mijn nieuwsbericht hier op ZM Dargull (staat inmiddles ook al op Holands Metaal, de Muur en Metalfan) Mijn mening over het gebeuren: Hoogst achterbaks!! Ik zal naar het komende AF materiaal toch wel met andere oren gaan luisteren denk ik (PoD en Decipher blijven geniaal! ) |
|
quote: Daarom heb ik ook 'n link gepost en niet het bericht gekopieerd, ik doe niet aan plagiaat, vandaar. |
|
quote:hehe.. van mij mag je hoor.. het zoel heiligt de middelen in dit geval.... |
|
quote: Slechts zeer zelden is mijn mening en AF is niet een van die weinige uitzonderingen. De manier alleen al hoe ze Who wants to live forever werkelijk ronduit verkracht hebben.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
grapje van de platenmaatschappij... idd, ook niet mijn favoriet maar hoef er gelukkig niet van te kotsen haha www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Misshien is het origineel dan ook niet je favoriet. Bij mij wel dus en om Freddy Mercury te vervangen dien je mijns inziens van veeeeeeel betere huize te komen dan een After Floor-ever... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-04-2002 2:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
vind de origineel veel beter www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Waarschijnlijk ben ik te suf en heb ik het gemist, maar waarom jouw split met WT? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: er was ooit een tribute voor freddy mercury . met hele goede optredens van Extreme ook queen covers . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 05-04-2002 13:56] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |