IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 20 feb: Drachten Deathcore Fest @ Iduna
Mystage
Usericon van Mystage
Posted 18-10-2009 14:30 by Mystage Wijzig reactieProfiel van MystageQuote dit bericht

zaterdag 20 februari 2010

Met:
Illuminati (drachten)
A Plea For Purging (vs)
Arsonists Get All The Girls (vs)
Salt The Wound (vs)
War From A Harlots Mouth (de)

open 19:00
schade 8,- vvk / 10,- deur

@ Iduna - Drachten, NL

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-10-2009 14:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Arsonists godver! Maar dan ben ik op vakantie

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-10-2009 15:15 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Godver, wat een dikke line-up zeg!
Wel kloten dat 't in Drachten is. Komt deze package nog ergens anders in Nederland?

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Jonaannfi
Usericon van Jonaannfi
Posted 24-10-2009 1:20 by Jonaannfi Wijzig reactieProfiel van JonaannfiQuote dit berichthttp://www.myspace.com/nnfiband

Haha arsonists! en de hele package! :D

ben er zeker bij,word tandjes rapen :D

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-10-2009 11:43 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2009 15:15 schreef Count Steel het volgende:
Wel kloten dat 't in Drachten is. Komt deze package nog ergens anders in Nederland?

+ 1!!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-10-2009 14:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2009 15:15 schreef Count Steel het volgende:

Ja, of in een andere Belgische provincie??

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-10-2009 15:01 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2009 14:47 schreef BenKnuckles het volgende:
Ja, of in een andere Belgische provincie??

u2

Kom maar een keer naar Nederland, met je luie kl*ten hehe!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-10-2009 15:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Haha, zal ik wel eens doen als ik een bewijs heb dat ik met mijn metalen ding met vier wielen kan rijden

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Mystage
Usericon van Mystage
Posted 20-02-2010 9:00 by Mystage Wijzig reactieProfiel van MystageQuote dit bericht

vanavond!

drijfhoutpiet
Usericon van drijfhoutpiet
Posted 21-02-2010 9:46 by drijfhoutpiet Wijzig reactieProfiel van drijfhoutpietQuote dit bericht

Was me het feestje wel, had niet verwacht dat ik me zo zou vermaken

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-02-2010 9:52 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Zo inderdaad!
Dikke sing-a-longs, harde mosh en een gekneusde hand.
Prima avondje weer

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 21-02-2010 15:04 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Hier ook, goede sfeer zat er daar zeg! Bedankt mensen!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-02-2010 18:37 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Nog ff props voor die wat stevige gast. Prima (pogingen tot) handstands, klasse!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com