IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Punk in Drachten (subs, vibrators, sham69, varukers)
Mystage
Usericon van Mystage
Posted 18-10-2009 14:31 by Mystage Wijzig reactieProfiel van MystageQuote dit bericht

Overzicht van de komende punkshows in Iduna. voor meer info check hier!

(entree voor varukers: 8,- vvk / 10,- deur)

Verwacht: MDC, Angelic Upstarts + more

[Dit bericht is gewijzigd door Mystage op 23-12-2009 18:39]

herrie
Usericon van herrie
Posted 18-10-2009 16:25 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

damn... bestaan al die bands nog steeds???

die nakse bananen
fleas & lice
antidote
varukers

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-10-2009 18:54 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Volgensmij is Sham69 tegenwoordig ook maar een bij elkaar gesprokkelde band.

herrie
Usericon van herrie
Posted 18-10-2009 22:00 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

zal denk ik wel voor meer van de bands gelden denk ik... meer een vermoeden...

Mystage
Usericon van Mystage
Posted 19-10-2009 10:07 by Mystage Wijzig reactieProfiel van MystageQuote dit bericht

valt opzich best mee. subs is nog zo goed als origineel (alleen andere drummer), vibrators zelfde verhaal. varukers is nog redelijk origineel.

alleen bij sham is de zanger, jimmy pursey er een paar jaar terug uitgezet echter schijnt die nieuwe gast het een stuk beter te doen dan jimmy zelf. dus ben benieuwd

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 19-10-2009 10:19 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Sham69 heb ik van de zomer live gezien. Geen idee over bandsamenstelling maar het was wel erg gaaf.

Mystage
Usericon van Mystage
Posted 30-11-2009 11:48 by Mystage Wijzig reactieProfiel van MystageQuote dit bericht

komende vrijdag alweer sham!

en nieuwe toevoegingen aan het punkprogramma:

nakooma
Usericon van nakooma
Posted 30-11-2009 12:28 by nakooma Wijzig reactieProfiel van nakoomaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/nakooma .  http://nakooma666.hyves.nl/

Vrijdag Sham 69 . Misschien ga ik toch wel ff kieken.

www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-11-2009 12:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Yo, grote namen!

Angelic Upstarts wil ik op zich wel zien.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2009 20:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

The Bips? Me reet zal je bedoelen! Stelletje hippies, beetje op de grond zitten. Covers? We spelen alleen plastic tasjes.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Mystage
Usericon van Mystage
Posted 23-12-2009 18:39 by Mystage Wijzig reactieProfiel van MystageQuote dit bericht

update:

op 3 april zullen ook de stiff little fingers spelen. Voor de mensen die naar dit concert en dat van de Angelic Upstarts en Varukers willen hebben we een speciale aanbieding:

Argh
Usericon van Argh
Posted 23-12-2009 19:14 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Die voorverkoop van Iduna slaat echt totaal nergens op, sterker nog je bent nog meer geld kwijt dan aan de deur. Aangezien je bij de Free Recordshop extra service kosten moet betalen. Ik zie nu wel dat de VVK prijs even duur is als de deurprijs, wat een tijd geleden nog niet zo was. Maar dan nog.

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Mystage
Usericon van Mystage
Posted 23-12-2009 19:22 by Mystage Wijzig reactieProfiel van MystageQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2009 19:14 schreef Argh het volgende:
Die voorverkoop van Iduna slaat echt totaal nergens op, sterker nog je bent nog meer geld kwijt dan aan de deur. Aangezien je bij de Free Recordshop extra service kosten moet betalen. Ik zie nu wel dat de VVK prijs even duur is als de deurprijs, wat een tijd geleden nog niet zo was. Maar dan nog.

wie zegt dat je je kaartje bij FRS moet halen? je kan veel beter via de Iduna site een kaart halen.. dan zijn de servicekosten 1 euro. Dat de FRS zoveel servicekosten vraagt is iets wat de FRS en ticketservice bepaald hebben. Daarnaast kan je ook, wanneer je in Drachten woont, voorverkoopkaarten kopen zonder hiervoor enige vorm van servicekosten dan ook te betalen.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com