|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat heb ik een beetje met Pearl Jam, ik was vroeger een groot fan van PJ (ik vind het nog steeds goed, ik ben alleen geen groot fan meer). Ik was van plan om elk cd-tje te kopen, totdat ze in 1x een stuk of 60 cd-tjes uitbrachten. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hahahahaha, super, weg met die manowar gays!! De stommelingen Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
.... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Sorry? Volg je hier niet helemaal... En idd: hun muziek kwaliteit is cool, vet, tof, wauws etc etc!!! quote: Hebbie weer zo'n blackmetalnicht.... Ga es ff lekker in jezelf snijden! Dat vinden jullie toch zo tof????? |
|
quote: ??? Wat is er moeilijk aan? Of wist je nog niet van die re-releases? Damn! En ik ben niet eens een fan... Check deze link eens: http://216.42.80.89/cgi-bin/hazel.cgi?action=serve&item=bhsilvercd.html [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-04-2002 20:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dit is toch totaal niet interessant?? ik bedoel de een vind manowar tof de ander vin het GAY. Wat mot je daar nou meej. en trouwens dit soort grappen zijn al zo vaak gemaakt... Suck my piss |
|
Inderdaad... onzinnig geflame Jij vind Manowar niks? Ok, whatever... Your loss. Ga niet de mensen vervelen die d'r wel van houden, ok? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: *klabats* |
|
quote: Ik heb al hun cd's al voor ik weet niet eens hoe lang. Hun re-releases heb ik me nooit voor geinteresseerd, aangezien ik maar een zeer beperkte spaarpot heb die ook aan andere goeie bands besteden moet worden. Vandaar.... En sorry als ik nu enige Black Metal fans beledigd heb... Ik vind BM ook hele toffe muziek, maar als iemand een van mijn fav bands beledigt, dan pak ik die persoon terug... |
|
quote: Dat is weer eens belachelijk geredeneerd. Ik haat Manowar gewoon omdat ze slechte "muziek" hebben en omdat ze een totaal onnozel "I'm a tough guy" imago hebben. Ik respecteer enkel degelijke muziek met veel gevoel in, ik luister naar alle soorten metal, gothic, klassiek, folk etc. en snij niet in mezelf. Ik vind het een belachelijke verdediging door zulke veralgemeende uitspraken te formuleren. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Klaarblijkelijk heeft niemand dit gehoord, dus quote ik het ff |
|
Sportiviteit, menschjes! Sportiviteit! Als 'dit soort' grappen al 'zo vaak' zijn gemaakt, heb ik ze niet gezien. En wat dan nog? Het is grappig! Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
manowar rulezzzzzz, even goed leuk als ze in de zeik worden genomen. |
|
Aan een beetje zelfspot hier en daar is nog nooit iemand doodgegaan.... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
lol six six six en anders nix |
|
Manowar heeft afentoe best aardige nummers, het enige probleem is dat ze serieus denken dat ze de enige true form of heavy metal maken, en dat ook nog eens te pas en te onpas lopen te verkondigen. Op Dynamo '99 hebben ze (Joey de Maio dan) denk ik wel meer dan 20 minuten lopen te ver-ouwehoeren. Kijk daar heb ik dus een hekel aan. Een beetje contact met 't publiek is leuk maar je kunt 't ook overdrijven. SPEULUH! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
het grappigste is toch wel da ze met veeeeeel show hun harley's willen starten met de Kick-starter, en na een poging of vier moeten ze het dan maar met de startknop doen Verder is er hier en daar een sterk nummer, (blow your speakers, black wind, fire & steel,... afgewisseld door slaapverhaaltjes If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Manowar heeft tenminste lef, wat niet kan gezegd woorden van de hedendaagse metalheads, 't is al een even grote bende kuddebeesten zoals al die technohoeren. idd niet alles van ManowaR is goed maar ze hebben toch verdomme machtige LP's. En nu ook niet denken dat ik in schapevellekes rondloop he! Ze hebben nu hun imago, dat moeten ze houden zo, iedereen kent ze erdoor, vriend of vijand. bt waarom mogen blackertjes met gel in hun zwartgeverfd haar lopen met geschilderde smoeltjes en veel pinnetjes en al zonder gay genoemd te worden? Om nog maar van die 'goths' te zwijgen. DAT is pas homo en totaal niet metal. Ik zou zeggen, ManowaR: CARRY ON! ManowaR is de schop in de kont van de poser en samen met Gae Bolga de luis in hun pels! Oja: hun video, ok bier drinken en de helft erneffe gieten zo, dan lag ik ook wel te gieren, soit. -- Bijna vergeten: hetzelfde geld voor alle andere tegenwoordig gay beschouwde bands door de kudde: Picture, Motley Crüe, Cinderella, Kiss, Poison, Barren Cross, Twisted Sister, ... en zo kan ik nog wat doorgaan: KICK ASS [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 25-04-2002 10:14] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Damn, ik wou dat ik zo true was! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Die zijn ook gay. |
|
quote: Dank voor uw begrip! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Och, iedere band moet doen wat ze willen, ik neem aan dat ze muziek maken om dat ze dat graag doen, en niet om geld te verdienen/populair te zijn of een andere egocentrische reden. |
|
En ziehier, de manowar fans kunnen niet tegen een geintje.. Nouja.. zullen wel ECHTE fans zijn.. zal me niks verbazen als de 'mannen' van manowar dit luisteren, een keer lachen en daarna een biertje gaan pakken.. Een 'pijpje' natuurlijk... God hates us all ! God hates us all ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |