IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hypocrisy+Hatepshere @ Metropool Zo-31-jan Vorige pagina
RGB
Usericon van RGB
Posted 01-02-2010 9:45 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

Hier ook... (neemt nog meer koffie)
Mooie zaal, Hypocrisy was tof. goeie lichtshow ook!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-02-2010 10:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Dat eerste bandje vond ik maar niks, gelukkig was Survivors Zero al een stuk beter! Hypocrisy was fantastisch, genieten hoor zo'n optreden van die band.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-02-2010 12:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zeer goed te doen. Inderdaad mooie zaal met prima geluid en een erg mooie lichtshow. Ook hulde voor de gratis bewaakte garderobe, dan heb je inderdaad ook geen rookruimte nodig.

Ik miste de sfeer van de oude necropool wel een beetje en het licht op de gang mag wel wat gedempt worden een volgende keer, maar verder niks te klagen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

mokka
Usericon van mokka
Posted 01-02-2010 21:50 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

en welke nummers speelde ze nog van hun eerste 2 platen (Osculum Obscenum en Penetralia)?

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 01-02-2010 23:56 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan online op www.metalshots.com

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-02-2010 22:54 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Zó, wat was dat gaaf .

Hypocrisy speelde superstrak, goed geluid en mooie zaal (hulde voor de nieuwe Metropool!).

De andere twee bandjes konden me niet echt boeien, lekker staan ouwehoeren op de zondagavond.

..."Hate can only create more hate"...

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 02-02-2010 23:43 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Daar sluit ik me volledig bij aan!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com