![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Even omhoog knallen, zijn er nog ZM'ers aanwezig? Er is volgens mij best wel wat te doen de 21ste. ![]() |
|
Ben dan Volkel onveilig aan het maken, anders had ik wel willen rijden. Helaas peanutbutter! ![]() Boeiender ![]() |
|
Heeft Dictated al een zanger kunnen regelen dan? ![]() |
|
Nee, Sven doet deze show nog mee. Hij speelt tot 2010 de shows nog mee, voor zover ik weet. ![]() |
|
quote: He Sonja, volgens mij staat er nu toch wel iemand echt te springen om de functie(s) die je in de aanbieding hebt! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
Haha, ik denk niet dat mijn vuige geest een aanwinst is voor zo'n nette band als Dictated. ![]() |
|
quote: Maar een manier om achter te komen ![]() ![]() |
|
Mijn 'onder de douche' mixtapes sturen naar Sonja? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-11-2009 15:27] ![]() |
|
Ja, al zou ik je Funus scream wel thuis laten hehehehe ![]() |
|
Nee joh, dat is een goede creatieve aanvulling! ![]() |
|
[quote]Op 3 november 2009 16:47 schreef Corpsegrind het volgende: Sven doet dit optreden nog. We zijn al bezig met andere zangers, dus mocht je nog willen opgeven...... ![]() Tot de 21ste! ![]() |
|
quote: BRING IT ON!!! ![]() ![]() |
|
Daar! Aangzien ik waarschijnlijk niks aan geluid hoef te doen (lees geen mogelijkheid tot is daar) kan ik mooi Dictated gaan supporten. En Erebus natuurlijk ook een beetje ![]() My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
*Schop* Koen, je komt er voor ons, wees maar gewoon eerlijk, dat hele Dictated supporten is gewoon een masker. ![]() ![]() ![]() |
|
Wie is Erebus, ken je dat ete?! My friend, watch out for traitors... ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |