|
Auteur: |
|
|
|
|
Even omhoog knallen, zijn er nog ZM'ers aanwezig? Er is volgens mij best wel wat te doen de 21ste. |
|
Ben dan Volkel onveilig aan het maken, anders had ik wel willen rijden. Helaas peanutbutter! Boeiender |
|
Heeft Dictated al een zanger kunnen regelen dan? |
|
Nee, Sven doet deze show nog mee. Hij speelt tot 2010 de shows nog mee, voor zover ik weet. |
|
quote: He Sonja, volgens mij staat er nu toch wel iemand echt te springen om de functie(s) die je in de aanbieding hebt! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Haha, ik denk niet dat mijn vuige geest een aanwinst is voor zo'n nette band als Dictated. |
|
quote: Maar een manier om achter te komen |
|
Mijn 'onder de douche' mixtapes sturen naar Sonja? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-11-2009 15:27] |
|
Ja, al zou ik je Funus scream wel thuis laten hehehehe |
|
Nee joh, dat is een goede creatieve aanvulling! |
|
[quote]Op 3 november 2009 16:47 schreef Corpsegrind het volgende: Sven doet dit optreden nog. We zijn al bezig met andere zangers, dus mocht je nog willen opgeven...... Tot de 21ste! |
|
quote: BRING IT ON!!! |
|
Daar! Aangzien ik waarschijnlijk niks aan geluid hoef te doen (lees geen mogelijkheid tot is daar) kan ik mooi Dictated gaan supporten. En Erebus natuurlijk ook een beetje My friend, watch out for traitors... |
|
*Schop* Koen, je komt er voor ons, wees maar gewoon eerlijk, dat hele Dictated supporten is gewoon een masker. Wel corpsepaint mee nemen ja? |
|
Wie is Erebus, ken je dat ete?! My friend, watch out for traitors... |
Index / Concerten |